2018年10月31日星期三

梅菜蒸鯇魚 + 節瓜紅衫魚湯 ( 31-OCT-2018 )






( 31-OCT-2018  WED )

尋晚瞓得唔係咁好   所以又 7 點 45 分起身   瞓多 10 分鐘真係差好遠呢   如果瞓到嘅話 ~

早餐食奶醬多   太耐無食   覺得好鬼甜 ~



菇場唔忙   可以拼命 Load 相 ~

家姐今日 BL Leave   咁佢 11 點 Whatsapp 話同我食 Lunch   咁梗係好啦 ~

Lunch Time 一到就即飛去麻布茶房   頭先叫家姐叫定嘢食先   咁去到等咗陣就有得食 lu ~

豪華定食 ($88)
麥麵 (迷你) + 和味牛肉飯 (迷你) + 湯 & 前菜 - 家姐話牛肉飯好味呀   可惜我呢排唔食牛啦   不過我都好鍾意食麥麵 



沖繩燒紫蕃薯霜淇林 (紅豆汁) - 好味呀   但勁飽肚



吉列豬扒蛋包飯 ($72) - 啲吉列豬扒比咖哩汁整到腍哂   我最驚係咁囉    



甜品居然係 Dryer's 甜筒   正呀   因為我同家姐都鍾意食有 Nuts 嘅雪糕



熱咖啡



話咁快已經 1 點 25 分   咁我帶埋家姐去銀行先走   因為我唔識講點去呢 ~

估唔到好快搞掂   所以我等埋家姐   之後佢去惠康買嘢   我就番菇場喇 ~

仍然 Load 相   集中精神整相呢   真係零舍攰 ~

放工即走   今晚里奧大人拎埋淘寶先番屋企   所以我預備好啲湯   仲有時間拖地呀 ~

蒸埋魚就淥米粉比里奧大人   其實我好憎淥麵   因為要用多啲時間呢 ~

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 節瓜紅衫魚湯  

梅菜蒸鯇魚 - 芋絲居然又擺到過期   聞過味道正常   所以用嚟墊底   但叫里奧大人唔好食囉 ~ 

瓜紅衫魚湯 - 今晚啲湯無咁腥   落咗薑片果然好啲   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   已經 9 點喇   抖陣就做功課了 ~

電視賣 M&M's 廣告   咁里奧大人咁啱喺背囊拎嘢   之後又好開心咁問我鍾唔鍾意食 M&M's ?!   我好開心話鍾意食㗎   你買咗比我呀 ?!   因為依家出咗薄荷黑朱古力味道嘛   哼   以為比驚喜我囉   點知佢話: 無呀   真係無呀   我話咁就唔好咁開心咁問我啦衰 ~

今日都好攰下   所以睇多陣電視   11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言