2018年10月4日星期四

Delifrance @ 九龍灣 ( 4-OCT-2018 )

3 併套餐  (主菜/沙律/餐湯) & 法式芝士焗薯批 (+$12) / 黑椒蒜香雞膇 (+$12)



3 拚都唔夠 $100   所以要每個餐加薯批 & 雞膇先過 $100



拿坡里大蝦蜆肉炒天使麵 ($95)



卡邦尼煙肉芝士炒扁意粉配煙三文魚 ($89)



( 4-OCT-2018  THU )

今朝 6 點起身去廁所   之後濛濛瀧瀧咁諗緊今日駛唔駛番工 ?!   定今日係星期日番學 ?!   後尾再定一定神   確定今日係要番工嘅   拿拿聲再瞓番   哈哈 ~

呢個星期啲天氣都涼涼哋   勁舒服呀 ~

早餐食蛋治   要清清哋   哈哈 ~



菇場勁忙啦   咁都好   時間好快就過 ~

打電話提家姐用 Delifrance Coupon   之後我話叫佢買夠 $100 麵包咪得囉   佢話堂食喎   笑死我呀   完全唔記得最重要嘅嘢添   如果佢買 5 個牛角酥堂食   啲人以為佢鍾意食得咁緊要   哈哈 ~

今日開始食鐵丸   希望而臉色好番啲啦   貧血真係幾辛苦   無氣無力咁   唉 ~

一到 Lunch Time 就出去食嘢喇   之後打簿   行多陣就番菇場喇   居然行到有啲汗   怪不得家姐話晏晝出街食飯都熱啦   哈哈 ~



仍然忙到爆炸   今晚做到 5 點 45 分先走添呀 ~

今晚有聚會   所以同里奧大人喺九龍灣食嘢 ~

咁我 Taste 買咗啲嘢   原來都差唔多 6 點半   咁去 Delifrance 喇 ~

之前用月餅盒換 $50 Coupon   我換到 6 張   不過每次食 $100 先可以用 1 張   咁都唔錯㗎   等如半價嘛   反正我咁啱呢排都喺九龍灣有聚會   呵呵 ~

食完都好飽啦   里奧大人話去麥記買雪糕   但我話唔食囉   佢出街真係食好多嘢咁 ~

今晚聚會到 9 點半   完畢就即番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言