2018年10月21日星期日

粟米墨魚餅 + 菠菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 21-OCT-2018 )








( 21-OCT-2018  SUN )

今朝 8 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐喇 ~





番完學就崇拜   完畢就去德福   之前里奧大人比人盜用咗張信用卡   所以銀行即刻幫佢 Cut 咗   但好多嘢都係 Autopay 要重新登記過囉 ~

里奧大人整嘢   我就周圍行下   再去泰昌買嘢   之後再 Join 番里奧大人一齊食嘢 ~

唔太餓但又想食嘢   所以去食米線喇 ~





食完就去街市買餸   里奧大人去姑奶屋企整嘢 ~

家姐話 4 點左右開車嚟   因為我個新喼要擺喺佢屋企   咁啱里奧大人又差唔多時間番到嚟   可以幫我拎喼比家姐喇   我又順便比埋啲芫茜皮蛋比家姐   份量實在太多   我呢兩晚又未必再煮   所以比家姐好啲   起碼佢會喺屋企食飯嘛 ~

是日懶餐 - 粟米墨魚餅 + 菠菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 

粟米墨魚餅 - 買咗 $30 墨魚滑   我加咗半條超甜粟   口感好啲嘛   但煎起上嚟就勁恐怖囉   好似爆炸聲咁   因為粟米有水份嘛 ~  

菠菜 - 買半斤 $7   以前咩都買 1 斤   依家唔會㗎喇   真係唔想格硬食囉 ~   

芫茜皮蛋魚片湯 - 買咗十九幾年餸   第 1 次見到 1 籃嘅芫茜只係 $10   平時 $3 都係 4 棵仔咋   今日 $10 起碼有 40 棵   仲要係好新鮮好靚喎   唔買對唔住自己呀   最感恩係我今晚正想滾呢個湯呢 ~

洗埋碗就抖陣   差唔多 8 點 15 分就同里奧大人一齊徑步 ~

徑咗 20 分鐘左右就番屋企 lu   沖埋涼就食喺泰昌買嘅紅豆砵仔糕同眉豆茶粿   里奧大人話紅豆砵仔糕勁難食   等我仲特登買比佢食添   哈哈 ~

里奧大人聽朝好早上大陸   佢 10 點 15 分都瞓喇   我就 11 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言