2018年10月27日星期六

泰華粥麵 @ 官塘 ( 27-OCT-2018 )

墨魚丸河粉   



碎牛粥



( 27-OCT-2018  SAT )

今朝同家姐食早餐   好似好耐無同佢食早餐咁   哈哈 ~




傾呀傾   完全唔記得望時間   原來已經 8 點 50 分喇   要搭車番工喇 ~

菇場其實忙   做哂啲 Urgent 就 Load 相   因為難得船頭 Off   所以我想 Load 相囉 ~

放工即走   搭巴士去紅磡   但記錯 15 號去落山道   點知原來係新山道落車   好在我都識行   因為以前都成日嚟紅磡呢 ~

咁叫里奧大人搵嘢食先   之後影張相食店嘅相比我    再講附近有啲咩   咁我去搵   唔想再嘥時間一齊搵呀   我去到都已經 1 點 40 分喇   佢 Book 咗 2 點剝智慧齒   所以佢食完都走先   唔可以遲到㗎 ~


順化街頭香芽豬扒撈檬 ($56) - 豬扒勁入味呀   好味道 



扎肉蒸粉包 ($22) - 都幾多材料   唔錯唔錯



鹹桔水 (+$3)



呢支是拉差辣醬都好辣   諗住買番支   但番到屋企執櫃   原來我已經喺泰國買咗支



咁我繼續慢慢食   差唔多 2 點 20 分都走喇   餐廳勁凍   要出去曬下太陽 ~

周圍行又買下嘢   2 點 40 分去診所等里奧大人   姑娘同我講佢已經剝完   依家休息緊 ~

差唔多 3 點就走人   感恩一去到車站有車呢 ~

叫里奧大人番屋企休息先   成口血好恐怖呀   我幫佢去買蒸餾水同豆漿   如果食唔到嘢   飲豆漿都好啦   飽肚啲 ~

番到屋企就即開機洗衫   之後到我抖喇   7 點左右出去食嘢 ~

食完就行陣   當做運動咁啦 ~

大清潔廁所之後就沖埋涼    之後睇下電視   里奧大人 9 點幾已經瞓   我就 10 點半都瞓喇   今日滕來滕去好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言