2018年10月16日星期二

焗水牛芝士薄餅 (外賣) + 焗雞翼 ( 16-OCT-2018 )





( 16-OCT-2018  TUE )

今朝啲天氣勁潮濕   春天咁款呀   一出門口已經覺得好辛苦咁 ~

頂   今朝港鐵 4 線故障   連我係搭巴士嘅人都有影響   因為個個轉搭巴士呀 ~

死港鐵   成日都係番工放工時間壞   番工壞真係累死人㗎   有啲人遲到要扣錢家嘛   同埋好多老闆同上司唔會體諒你喎   好叫你早啲出門口添㗎 ~

我去到茶記都 8 點 55 分   所以我同 8 卦都食埋早餐先番去 ~



菇場勁忙呀   時間過得勁快 ~

里奧大人 11 點幾又去會展行   之後又見到舊同事   佢次次行都會見到舊同事   咁又幾好喎   哈哈 ~

做做下嘢見阿 4 差唔多 12 點先番到嚟   仲以為佢今朝 A/L 半日   之後 8 卦話佢將軍澳無車   但我有 2 個同事都住將軍澳啦   9 點 15 分前都番到嚟啦   不過佢成日都番 9 點半   講真   如果佢早啲搭車   就唔會 12 點先番到囉   講唔通 ~

勁餓呀   Lunch Time 一到即去買魚片頭河粉   今日要食飽啲   因為一陣勁忙 ~



1 點半即開行 Turbo 開工   聽日放假   想清哂啲嘢 ~

做到 5 點 40 分都仲未做完㗎   好在啲嘢唔係急   所以我都放工喇 ~

今晚等咗好耐巴士   6 點幾先番到屋企呀   里奧大人仲早過我 ~

番到屋企即焗嘢   開焗爐同光波爐   咁樣就快啲可以開餐呢 ~

是日懶餐 - 焗水牛芝士薄餅 (外賣) + 焗雞翼

焗水牛芝士薄餅 (外賣) - 上次喺一田買㗎   今晚清埋佢了 ~

焗雞翼 - 用光波爐雞雞翼真係好味啲喎   有燒烤嘅感覺   咁我可以繼續買雞翼喇   哈哈 ~

洗埋碗就去萬寧拎喼   之後都番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   同里奧大人一齊睇戲   睇到 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言