2018年10月6日星期六

長洲 + 大門橫丁手打烏龍麵串燒店 ( 6-OCT-2018 )

軟殼蟹沙律 ($59) - 好味道呀



大門蕃茄湯手打烏冬 (雞柳拼叉燒) ($79) - 湯底一流   同埋份量都好多   



( 6-OCT-2018  SAT )

今朝我瞓到 10 點半自然醒   里奧大人好似 9 點幾已經醒咗 ~

食完早餐就番屋企   沖埋涼就出發喇 ~






呢日身體狀況都好好呀   所以去長洲喇   勁想出去行下   難得今日又好天   但其實都熱   哈哈 ~

我成日同里奧大人講   放假要放慢腳步   就算行路都要慢慢下咁呢 ~

點知今日又要我追巴士   我真係發哂脾氣   我已經唔夠氣   仲要我跑   我心口堅唔舒服囉   抖氣好辛苦呀   下一班車都只係等 12 分鐘   唔係無車嘛   做咩要咁樣跑呢 ?!   一陣要打道回府就更加無癮啦 ~

不過我抖完之後   個人都 OK 番哂   就同里奧大人講對唔住啦   始終發佢脾氣又唔係咁好   但我真係強調一樣嘢   真係唔好追車囉   我堅無氣同心口痛   好辛苦囉 ~

坐 2 程巴士就到碼頭   見到有高速船 ($26.80/位) 就開   所以就搭喇 ~


差唔多坐滿哂人呀



嘩   今日好大浪呀   架船好飄   我都頂唔順   要搽啲阿婆油   同埋要合埋眼休息呀 ~

估唔到架船超凍呀   所以要即着外套同披肩   其實剪短頭髮真係好怕啲風吹住條頸   咁樣好易病架   所以依家一定會披肩跟身囉



坐正風位   好在有披肩   包住個頭真係無咁辛苦呢



差唔多 12 點半就到長洲喇   唔係好多人 ~

到長洲喇



從來都無睇呢個時間表   哈哈



諗住帶香茅蚊怕水   後尾番到屋企覺得唔對路   記得放喺柜桶家嘛   無理由喺床頭度   因為我記得今年買咗支香茅水噴枕頭   再望真啲   原來真係拎咗支噴枕頭當蚊怕水用呀   哈哈 ~

手寫版




喺香港食泰國菜   就會好掛住泰國嘅價錢



餐牌



里奧大人今日全程玩復古 Mode



冰凍可樂



泰國味道嘅凍檸檬茶



開餐



特色船河 ($48) - 味道一般   不過我喺泰國無食過船河   但湯底顏色就唔似囉



海南雞飯 (配湯) ($50) - 啲雞好滑   個辣汁都唔錯



@ 孔敬



藍色車仔



架車真係好細㗎呢



香港真係每處地方都起屋



周圍行   行到呢個大菜園花園



好難親眼見到 7 個字嘅電話號碼了



一心諗住行小長城   不過有個居民話可能有倒塌嘅樹會欄住啲路   所以我哋唔去 lu ~

學校路個名好得意



教會



大新後街呢個牌   甩色甩到幾有特色喎   哈哈



里奧大人話自己上去睇睇咩環境先



方便醫院啲字體勁懷舊   但唔知點解   我會聯想到青山醫院囉   哈哈



呢塊葉   我覺得好似蜘蛛網圖案



啲字體寫到好長   所以我睇得唔係咁清楚



好熱呀   所以去麥記食杯雪糕先   之後再周圍行 ~


里奧大人呢期好鍾意食嘅朱古力雪糕



麥當勞雅座







貓雜貨呢 3 個字寫得好得意



我會讀 "大便店"   哈哈哈哈



里奧大人話呢本龍珠漫畫有好多年歷史㗎   但我唔睇龍珠呢



長洲有好多髮型屋



懷舊餅店



連續 4 間髮型屋



里奧大人又用復古 Mode 周圍影下



我想買個索繩袋仔   所以一見有袋嘅地方就會係咁望   哈哈



@ 巷



咩都影下



唔知咩魚



我叫呢啲單車做大怪獸



@ 長洲冰室



里奧大人整爛咗個衫夾   條彈弓飛咗出來   好在後尾整番好



泰式仙草奶茶 (凍) ($25) - 我諗住有冰家嘛   點知原來係支裝   所以好甜好漏   飲完真係好反胃



真身



今次無咗杯茶嘅  



同埋今次啲芋丸有啲未熟喎   有啲失望



啡寮



想買啲淡菜同紫菜   但最後唔記得買



好飽呀   所以周圍行囉   我覺得好似行來行去都係一樣咁   哈哈 ~

買唔到袋仔   但感恩買到件長袖衫   好似好耐無買過衫咁了 ~


好鍾意呢啲門  





白色腳仔好靚



又見到方便醫院



有個燕巢 ?!



又嚟呢啲愛情嘢   哈哈哈哈



我企定定喺度   啲人望住我   唔知我想做啲乜 



其實我係叫里奧大人影我跳   但跳得唔太起   哈哈



再嚟   一樣跳唔起   哈哈哈哈



安全落地啦   對手仲唔放番落嚟



好熱呀   又要去麥記買杯可樂   順便坐下   原來都 5 點 45 分   差唔多日落喇



去影日落了



影呀影



里奧大人用女朋友影





我影嘅鹹蛋王好似無咁圓咁



個天越來越黑了



我覺得呢張影到好似啲光托住個太陽咁



天大地大



有機會再來喇





好多船出海 ?!





影完就走人喇   今晚坐大船嘅豪華位 ($21.30)   因為差唔多開船 ~

咁我坐喺度等啦   心血來潮睇下張船飛   點知得番 1 張   勁驚囉   我以為跌咗喺廁所   番去睇又無喎   之後即刻同職員講啦   我一講咋   佢話已經等咗我好耐喎   可能有人幫我執埋比票務處呀   感恩感恩 ~

但真係好奇怪喎   我明明拎住 2 張飛擺入褲袋㗎喎 ~

喺船又影下相



到碼頭了



諗住去尖沙咀食嘢   所以坐船去天星碼頭 ($3.10/位) ~ 

唔想食星林居   咁睇下有咩好食   行下行下就行到厚福街 ~

講真   我認路多數係認啲食店名行先   所以衰奧話我係嗅覺一流   視覺九流   哈哈哈哈 ~

食完抖陣就搭巴士   我居然認得路呀 ~  

番到屋企即沖涼喇   之後開機洗衫   搞掂哂就睇戲   12 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言