2018年10月26日星期五

大門食堂 @ 九龍灣 ( 26-OCT-2018 )

吉列豬扒定食 ($52) - 個麵豉湯係咪 1 開 72 碗水呀 ?!   淡到好似水咁   吉豬都 OK   咁炸嘢好難話唔好食嘅



大門拉麵 ($52) - 我試咗淡   呢碗絕對係人生當中最難食嘅一碗拉麵



和風沙律 ($28) - 得菜同 2 粒車厘茄



( 26-OCT-2018  FRI )

今朝一覺瞓天光   實在感恩   因為依家里奧大人早我 35 分鐘起身   所以佢醒我又醒   不過我會瞓番囉   但唔係話瞓就瞓到嘛 ~

佢今朝 11 點尖沙咀見客   所以同我食早餐 ~





菇場勁忙   樣樣趕到呢 ~

Lunch Time 出去食   順便去萬寧買嘢   今日想買嘅嘢仲係大出位價   比平時平咗 $11.8 呀   最感恩係我尋日唔買   諗住今日買   估唔到今日買就大出位價   開心開心 ~



買完番菇場喇   好似有啲熱咁 ~

仍然忙爆   里奧大人 5 點去九龍灣見客   所以我放工都即走 ~

我同阿花一齊搭車去九龍灣   平時我教佢搭平車   佢今晚想搭㗎   所以諗住同我一齊搭平車   但我話今晚趕時間   咩貴車都搭呀   哈哈   最搞笑佢又陪我一齊搭貴車 ~

諗住去 Food Court 食   但我經過間日本嘢好似幾好味咁   所以去食喇 ~

又要我坐近門口位   我話唔坐囉   入面仲有位   同樣都係 2 人枱之嘛 ~

呢間嘢唔會再嚟㗎喇   拉麵超級難食   里奧大人好鍾意食拉麵   佢都食到好似誓願咁   仲要食唔哂   真係好少會有咁情況發生囉 ~

食完行陣 Piago 同馬莎   買咗支香水就走喇 ~

去麥記食雪糕   食完就番小組喇 ~



今晚小組主題係 "默想"



10 點散會   之後我哋成班又企喺條街度吹水   實在太多嘢傾   傾咗差唔多 20 分鐘先去搭車番屋企 ~

沖埋涼睇埋新聞都要瞓覺喇   我聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言