2018年10月11日星期四

Delifrance @ 九龍灣 ( 11-OCT-2018 )

Delifrance 依家走塑   所以飲凍嘢勁辛苦   因為我有敏感牙齒   哈哈







( 11-OCT-2018  THU )

今朝里奧大人 7 點唔夠就起身喇   第一日番新工唔想遲到   所以佢早少少起身   番到公司附近慢慢嘆早餐   真係好唔鍾意晨早流流急急趕趕嘅感覺 ~

我又瞓得唔係咁好喎   始終都擔心里奧大人嘅新工作同工作環境   今晚知道之後   應該會瞓得好   哈哈 ~

早餐食蛋治   其實就咁都幾好味   雙拚就飽肚啲咁呢 ~




菇場忙下停下   年尾都應該要忙啦   哈哈 ~

突然好餓呀   所以 Lunch Time 一到就去買豬扒菜飯   份量少咗喎   不過咁都好   起碼可以食得哂 ~




飯氣攻心係真㗎   2 點半真係勁想瞓呀   哈哈 ~

放工去九龍灣行下   等埋里奧大人放工   今晚要聽嘢   所以又去 Delifrance 食嘢   順便用埋啲 Coupon   感恩里奧大人 7 點唔夠就到   可以慢慢食呢 ~

頭先排隊   後面個女人同個小朋友講嘢好大聲   頂佢   個小朋友原來喺佢隔離   咁駛鬼咁大聲咩   我以為係好遠㗎   比佢嘈完   我頭痛呀   好在痛咗半個鐘就無痛   唔係就要番屋企休息啦 ~

今晚聽完嘢都 9 點半   要即番屋企喇 ~

里奧大人聽朝上廠要 5 點起身   所以佢要求沖涼先添呀   之後佢 10 點半都即瞓   我就差唔多 11 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言