2018年10月30日星期二

龍蝦丸炒腸粉 + 節瓜木棉魚湯 ( 30-OCT-2018 )






( 30-OCT-2018  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   里奧大人起身之後都醒一醒   諗住瞓到 7 點 45 分起身   不過 7 點半都想起身沖涼了 ~

涼咗好多呀   不過就勁乾燥   相對濕度 27% 咋   真係要厚搽 Cream 呢 ~

早餐食吞拿魚治   好味道 ~

番到菇場坐低無耐   西瓜叫我入佢房   之後比個白信封我   我拎咗之後佢先話老闆調整咗啲人工   感恩呀   無諗過有人工加嘛 ~

我即話比家姐同里奧大人知   佢哋問我加咗幾多 ?!   我話唔知喎   因為我真係唔記得本身幾多錢人工   菇場幾號出糧其實我都唔知㗎   佢哋不定期會有張 Slip 比我   知道入咗數就得啦 ~

終於的起心肝做 Fling   張枱啲文件少咗起碼 1 尺   哈哈 ~

今日有高層 Farewell Lunch   同啲同事一路食一路傾真係好開心呢 ~





食到 2 點就番菇場喇   成堆人一齊出 Lift   我同阿花講好似喪屍出籠咁   笑死佢   哈哈 ~

仍然做 Filing   應該做埋聽日就搞掂 lu   開心開心 ~

4 點幾食散水餅   居然係 Lady M   高層散水餅果然係唔同啲 ~



里奧大人今日去會展   所以早番屋企過我啦   本來想出去食   但我又唔想囉   想飲魚湯   所以放工去街市買餸喇 ~

番到屋企都 6 點 15 分   最搞笑里奧大人話我咁遲   我話唔駛買餸咩 ?!   佢話以為啲餸係屋企已經有喎   我都暈暈哋 ~

煮完都 7 點 15 分   即開飯喇   今晚想徑步呢 ~   

是日晚餐 - 龍蝦丸炒腸粉 + 節瓜木棉魚湯

龍蝦丸炒腸粉 - 今日飲茶見到有 XO 醬腸粉   所以整腸粉食啦   等里奧大人易入口啲 ~

節瓜木棉魚湯 - 1 份木棉魚 $35   再買 2 個節瓜   呢啲有營養嘅湯水   晚晚飲都唔錯㗎   如果有時間煲嘅話 ~

洗埋碗就抖 10 分鐘   都已經 8 點半喇   要出去徑步喇 ~

徑咗 15 分鐘   里奧大人話腳痛要番屋企先   原來佢今日喺會場行咗 3 個鐘   咁我話一齊番屋企啦   我都有啲攰 ~

沖埋涼就休息   佢 10 點半都瞓喇   我就 11 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言