2018年10月28日星期日

米線陣 @ 官塘 ( 28-OCT-2018 )






( 28-OCT-2018  SUN )

感恩一覺瞓天光   不過唔知點解仍然有啲攰咁噃   咁沖埋涼就出發食早餐喇 ~   






抖陣就番學   之後崇拜   今日聽道又有得着   因為我都記得牧者曾經教過我哋   向神禱告係求神帶領我哋點行   而唔係我哋要求神要咁咁咁   患難當中更加會依靠神   因為靠着耶穌得勝 ~

同埋負面多數係主觀   呢點都認同   因為負面嘅人好多都係自身感受而要妳認同   好多嘢唔會尋求方法解決   只係怨天怨地   好似我細舅父咁   成日話自己病要人探佢   大家都知咩事   不過個個心軟都會探佢   探佢有鬼用咩   帶佢睇醫生仲好啦   所以等我番完學   我都會入去睇下佢咩情況   因乜事咁多年都係咁   真係要佢自己解決   唔係人地幫佢解決囉 ~

崇拜完畢就去食啲嘢   順便行下 ~




本來想買餸   但突然好攰   所以都係番屋企 ~

番到屋企都 2 點   里奧大人就瞓晏覺   我就睇下電視   睇到 4 點半就瞓着   瞓到 5 點幾   又精神好多喇   感恩感恩 ~

我拎啲蕃鬼荔枝出嚟   之後我話有個唔健全嘅   里奧大人笑住話係咪人名   哈哈   超級爛 ~



6 點幾去米線陣   食完行 APM   因為好飽要行陣消化下 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼   抖陣就熨衫   搞掂哂就休息喇 ~

睇多陣電視   今晚 11 點左右都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言