2018年10月24日星期三

豉汁蒸鯧魚 + 油麥菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 24-OCT-2018 )








( 24-OCT-2018  WED )

今朝臨醒之前發咗個夢   夢見里奧大人兩手 Fing Fing 番工   好記得當時係 7 點 50 分   但佢要搭 8 點班車   我喺窗口大聲同佢講   你背囊同電腦呢 ?!   之後我鬧鐘響啦   但起身都渾渾噩噩咁   好似頭先已經醒咗咁   哈哈 ~

頭重重   似乎真係作感 ~

早餐食腿蛋治   要食啲濃味嘢 ~



菇場唔太忙   所有大粒唔喺度   可以抖下 ~

Lunch Time 出去食呀   想食完周圍行陣呢 ~



咁去萬寧買嘢   今次又好感恩   我諗住買 2 樽 Cream   因為買滿 $100 可以用指定嘅 $50 Coupon   咁我比錢嘅時候   Cashier 話買夠 3 件共 $188 就送 3 支洗潔精   咁我仲差十幾蚊   所以求其買盒喉糖   啱啱好 $191   實在太好喇   之後拎住 3 支洗潔精   真係好有買完番屋企 Feel 咁呀   哈哈 ~

菇場無啦啦勁忙   做極唔完   好在可以留番聽日做 ~

放工去街市買餸   突然諗起 Uncle 話叫屋企人煲魚湯比我飲   令我好掛住媽咪   因為媽咪次次都會蒸魚或者煲魚湯我飲嘛   我當堂勁想大喊   嗚嗚嗚嗚 ~

買完即番屋企預備   但無咩 Mood 了 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 油麥菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 

豉汁蒸鯧魚 - $35/條   都好厚肉   最搞笑里奧大人話今日同事先講蒸鯧魚好易   另一個同事話都唔係易喎   我就覺得易啦   唔係我都唔會整啦 ~

油麥菜 - 買咗半斤   只係 $5 咋   勁抵 ~   

芫茜皮蛋魚片湯 - 好在尋晚開雪柜拎嘢咋   如果唔係就唔記得仲有芫茜剩囉   所以今晚清埋佢喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後熨 2 機衫   其實好攰   不過唔想又堆哂啲衫喺度 ~

今日成日都頭重重呀   所以 10 點 45 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言