2018年10月29日星期一

辣椒沙甸魚撈麵 ( 29-OCT-2018 )




( 29-OCT-2018  MON )

今朝里奧大人請病假   我都瞓到 7 點 45 分先起身 lu ~

早餐食芝腿治   今次好多芝士咁   所以好飽 ~



菇場超勁忙   但勁開心   因為忙好過 Hea 嘛   時間過得快好多呢 ~

Lunch 食 K 餐   估唔到都飽喎 ~



仍然忙爆   好在 4 點幾搞掂咋   衝完一輪   個人特別攰咁   哈哈 ~

放工即番屋企啦   本來諗住去街市買魚   點知里奧大人頭先同佢家姐食 tea   話好飽喎   麻鬼煩   又話陪我出去食都得㗎   我話唔啦   咪等如我一個人食   我喺屋企食好過 ~

6 點幾煮 2 個撈麵   因為過咗期 1 星期啦   快快食埋去   咁順便煮多個丁比里奧大人食   驚佢半夜餓就慘了 ~

搞掂哂都 7 點半   今晚的起心肝抹廚櫃   里奧大人好驚訝話我做咩抹嘢   我話我唔抹嘢你先驚啦   之後佢話覺得奇怪嘛   好少見我平日做   多數星期六日先做   佢又講得啱喎   我話尋日想抹   不過好攰   今晚咪要還囉 ~

沖埋涼就休息喇   睇多陣電視   11 點 15 分都瞓了 ~

沒有留言:

發佈留言