2018年10月15日星期一

水餃刀削麵 + 麻油菜心苗 ( 15-OCT-2018 )




 
( 15-OCT-2018  MON )

今朝同里奧大人行會展   所以同我食早餐   開心開心 ~



菇場唔忙呀   所有大粒聽日番嚟啦   今日要好好珍惜 3D 日子   哈哈 ~

Lunch Time 食隔夜提子包   唉   係上星期四我買比里奧大人㗎   佢食剩 4 個   我點都食埋去啦 ~


我會加啲水叮熱   但有啲位置加唔到   叮到乾哂



駛唔駛咁多提子呀   我最驚食提子麵包啲提子   但提子曲奇嗰啲煙煙韌韌又好味道喎



好在唔忙   但反而有啲眼瞓 ~

放工去買生水餃   之後即番屋企   拖埋地就即煮嘢   因為里奧大人 7 點左右會番到屋企 ~

是日懶餐 - 水餃刀削麵 + 麻油菜心苗

水餃刀削麵 - 里奧大人鍾意食水餃   我覺得平時 Lunch 食果間又好味   所以買比佢試下   佢都話好味道   好爽口   同埋唔鹹呢下最緊要 ~     

麻油菜心苗 - 今次麻油落重咗手   如果唔係就更加好味道   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

今晚睇電視睇到 11 點半   所以要快啲瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言