2018年10月8日星期一

蕃茄雜豆豚肉炒扁意粉 ( 8-OCT-2018 )




( 8-OCT-2018  MON )

嘩   完全唔想起身番工呀攰到   哈哈哈哈 ~

早餐食芝腿治   飲完咖啡都仲攰  睇嚟今日都應該呆呆滯滯過日㗎喇 ~



菇場勁忙   終於清哂要清嘅煩嘢   但仲有樣煩嘢未清   成日要計數先煩   所以唔想做住囉 ~

尋晚半夜突然為家姐同里奧大人嘅工作同座位急切禱告   今朝 11 點左右就收到佢哋嘅好消息   當下我覺得好似發緊夢咁   真的感謝神 ~

Lunch Time 出去買水餃米   來來去去都係食呢啲   其實悶㗎   但食其他嘢又食唔哂喎   唉 ~



仍然忙下停下   好快放工了 ~

個人好攰   但都煮飯啦   可能郁下會精神啲呢   哈哈 ~

去超市買涼粉比里奧大人   再去埋街市買洋蔥就番屋企喇   原來已經  6 點 15 分   要加快腳步喇 ~

里奧大人差唔多 7 點番到屋企   可以即開餐 lu ~

是日懶餐 - 蕃茄雜豆豚肉炒扁意粉

蕃茄雜豆豚肉炒扁意粉 - 唔記得加喼汁   咁我又加咗沙糖   所以個汁唔酸   激死我   好在里奧大人話味道 OK 咋 ~

洗埋碗就拖地   之後即沖涼 ~

里奧大人就熨 2 機衫   熨完都 10 點   叫佢快啲沖涼休息喇 ~

我 10 點半都瞓先喇   里奧大人嘅手機要整原廠設定   所以我唔等佢瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言