2021年4月10日星期六

雞膇拼腸仔 + 涼拌金針菇 + 自家制麵包 ( 10-APR-2021 )

加一碗雜豆   感覺健康啲   因為我懶得再去買菜呀


( 10-APR-2021  SAT )

今朝瞓到 9 點半自然醒   好難得朝早就可以攬住里奧大人   佢話做咩朝早咁痴佢   但平時就咁鬼惡   我話點惡呀 ?!   佢話好似隻野豬咁   哈哈   痴鬼線 ~

痴完一輛就梳洗喇   里奧大人就去買早餐 ~

我食埋之前買嘅芝士包   真係好後悔買 1 Pack   哈哈   


食完可以抖陣   里奧大人 12 點半出門口番工   我就等家姐接我   之後再接埋姐夫就出發去新都城   差唔多 1 點半食 Lunch ~

家姐話我塊臉好乾   之後我好驚話死啦咁點呀 ?!   我有搽 Cream 㗎喎   咁佢安慰我話唔駛驚喎   咁我笑啦   之後佢話妳笑起上嚟皺哂皮呀   嘩   我差啲噴水呀   佢自己都忍唔住笑   再話係人笑起上嚟眼尾都有縐紋啦   佢都有   我話唔駛再講   越安慰越恐怖   哈哈 ~

壽司定食 A ($138) - 家姐見到啲蔥就最驚   我話無蔥味㗎   佢話食蔥嘅人實話啲蔥無蔥味   講得好   哈哈哈哈


家姐唔比我食粟米   驚我難消化   佢叫人唔好食但自己又鍾意食   呵呵


迷你牛肉烏冬壽司定食 ($108) - 家姐又話有蔥好驚   但佢知我鍾意食   所以唔會走蔥   咁家姐同同事食粉麵又係唔走蔥   因為佢同事又係鍾意食蔥    咁可以比佢同事   家姐話佢同事多蔥就會擺埋一邊   家姐正常蔥就灑到一碗都係   好鬼難夾喎   呢下好笑



開餐


肥仔同家姐講話如果佢唔駛成日請食飯   會剩番好多錢   家姐話唔知以為佢餐餐食十幾萬   哈哈   不過家姐話肥仔阿媽話一定要對家姐好啲   因為係救命恩人   其實都感動㗎   因為肥仔真係好錫家姐   同埋次次去邊都會問家姐有咩嘢買 ?!   家姐話有次佢入長洲   又問有無嘢買 ?!   咁似我嘅   哈哈 ~

番到屋企   Berry 樸唔停   但唔樸家姐先搞笑   真係好識蝦人 ~

呀   好悶呀


其實佢都會自動比 Hand Hand   不過我都會就咁餵佢


笑得好開心



又八


Berry 食極唔肥   真係羨慕羨慕 




兩隻手仔捉住嚟食


成隻駱駝咁樣


食完就同佢散步   咁可以 Join 埋老二一齊行 ~

可能頭先曬呀   Berry 番到嚟好攰咁   所以坐我隔離瞓覺 ~

挨住枕頭


隻手臂好肥咁呀


家姐依家瘋狂睇車銀優   我今朝 Send 條片比佢睇   咁我又睇下係咩啦   點知佢又再睇 ~

我坐喺梳化咁耐   佢係咁睇 Youtube   仲係咁話佢地跳舞好睇   男團喎   點會唔好睇呀   不過佢最勁係無字幕都照睇   仲睇得好開心 ~

我同 Berry 齊齊瞓   只得家姐睇車銀優   哈哈


差唔多 6 點都走喇   家姐問做咩唔等埋里奧大人電話先走 ?!   我話佢起碼 8 點放工   唔會等埋佢電話先走喎   我話妳記錯係星期日先會咁呢 ~

上車又聽車銀優   仲話依家佢 Delete 哂所有中文歌   只係聽女神降臨嗰幾首歌   原來之前里奧大人幫佢 Download 埋   怪不得有得聽啦 ~

番到屋企即大清潔廁所   沖埋涼就等里奧大人電話先預備晚餐 ~

里奧大人 8 點 15 分放工   我都要即刻整晚餐喇   但要 9 點鬆啲先開餐 ~

是日懶餐 - 雞膇拚腸仔 + 涼拌金菇菜 + 自家制麵包

雞膇拚腸仔 - 2 隻雞膇好似好少餸咁   所以加多 3 條香腸    咁今朝食剩薯角又加埋落去   當堂盤滿砵滿咁   哈哈 ~

涼拌金菇菜 - 好想食濃味嘢   咁啱有包千年金菇   咁食埋去喇 ~

自家制麵包 - 今次兩款麵包都好味道   夜晚食包好似食早餐   哈哈 ~

洗埋碗又再沖多次涼   之後休息喇 ~

今晚都唔睇劇喇   睇陣 Youtube   11 點都要瞓   聽日好早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言