2021年4月23日星期五

麻辣手撕雞 (外賣) @ 屋企 ( 23-APR-2021 )



( 23-APR-2021  FRI )

尋晚瞓得 OK 好啦   始終都要去一次廁所 ~

掛住聽 ONE   差啲唔記得打去叫外賣 ~


菇場忙下停下   因為我好似每月一到   但又唔係   所以個人好攰咁 ~

Lunch Time 出去買瓜瓜菜菜   之後買埋腸粉燒賣就番菇場喇 ~


無啦啦好攰   唔多正常嘅攰   哈哈   所以好想快啲放工 ~

諗咗好耐   先記得係一田買   口感都煙韌


放工去買手撕雞就即番屋企   沖埋涼就等里奧大人放工   感恩佢 7 點唔夠就番到屋企   沖埋涼可以開餐 ~

之前買咗 1 棵唐生菜   今晚清埋去   加落出前一丁都唔錯   感覺當堂健康啲   同埋好似無咁滯 ~

洗埋碗再沖多次涼   之後休息 ~

今晚 8 點就睇梨泰院   里奧大人都鍾意睇 ~

唉   睇電視嘅時候   覺得成日勁急   去廁所又痛   都應該尿道炎啦 ~

但已經 9 點   諗住睇 24 小時夜診   點知好多都無開嘅   可能疫情關係 ~

里奧大人叫我去浸會醫院睇   但我唔想去醫院呀   我話可以忍到聽朝都得   唔想里奧大人咁擔心 ~

之後我又再沖多次熱水涼   好似好啲咁 ~

睇到 11 點幾   又沖多次熱水涼   咁樣瞓覺好似舒服啲 ~

沒有留言:

發佈留言