2021年4月24日星期六

蠔仔肉碎湯飯 & 涼瓜火腩飯 (外賣) ( 24-APR-2021 )

蠔仔肉碎湯飯 ($50) - 本身想買生滾艇仔粥   但都要 $38  



涼瓜火腩飯 ($48) - 里奧大人話好味   同埋估唔到好多餸   呢間外賣係第一次買咋   感恩好味道


里奧大人同事整嘅沙律蛋   里奧大人特登留比我食   我話好味呀   女人先鍾意食   佢話未聽過有人咁講   哈哈   其他生果就特登留比里奧大人食   因為無啦啦要夜放工   佢啲同事真係好細心


( 24-APR-2021  SAT )

尋晚預咗自己瞓得唔好   因為知道會成日好急咁   但無咁痛已經好好了 ~

終於 1 點 2 點 3 點都要起身去廁所   之後沖個熱水涼   不過 5 點都要去多次廁所呢 ~

8 點 15 分起身   感恩又唔係好攰喎   沖埋涼就預備去睇醫生 ~

我係第 2 個睇   睇完都已經 9 點 35 分   要快快食埋早餐就番菇場喇 ~

今朝勁喇   7 分鐘食哂個早餐   不過我唔食麵包皮   所以就快好多   唔駛咬嘛 ~


10 點番到菇場   做埋少少嘢就等放工 ~

食咗啲藥勁想嘔   要係咁搽薄荷膏先得 ~

好在同 8 卦 Skype   可以分散下   哈哈 ~

放工即走   唔塞車但接近 50 分鐘先到新都城   真係好慢囉 ~

白菌汁牛扒 ($67)
是日歐陸濃湯 & 牛油法包 



牛扒


唐揚炸雞扒飯配燒汁 ($45)


食完就去廣良興買嘢   之後即番屋企   因為已經 3 點幾喇 ~

坐咗一陣   家姐要去糟糟屋企拎嘢   所以 4 點又出車   今次帶埋 Berry 一齊去 ~

上到車   家姐唔記得拎手機   咁要番屋企拎啦   Berry 怪叫同埋吠呀   人哋唔知以為我偷狗   哈哈 ~

以前佢坐車係暈車浪架   仲會嘔添   依家全程企喺度望風景 ~

咁睇背影   仲要扣孖帶   唔知以為好大隻


伸哂脷


唔駛驚喎


之後全程企喺度   雖然鎖咗門   但我仍然捉實條狗帶


係咪好開心呀 ?!   哈哈


差唔多 4 點半去到糟糟屋企   估唔到又比 2 盒紫色口罩比我 ~

糟糟媽叫糟糟帶 Berry 行下   Berry 勁鍾意草地㗎   個樣勁開心   糟糟拖 Berry 行   但平時就係 Berry 拖住家姐同工人行   哈哈 ~

自由奔放


屙金金   好在影唔到   哈哈



次次見兩條狗帶就覺得誇張   哈哈


你有你行   佢有佢行   不過糟糟同家姐都唔會大力扯佢番嚟呢


係咁索


回程喇   終於坐低抖下



好攰 ?!


Yoda Berry


5 點半番到家姐屋企   人同狗都好攰呀   哈哈哈哈 ~

蕃薯零食   依家啲狗零食真係超級貴   細細包已經 $7x   但又好想買比佢地食   最緊要係天然嘅   咁樣穩陣啲   


佢應該好眼瞓   哈哈   要拻埋比佢先食




我同家姐坐梳化睇 ASTRO   之後 Berry 跳上梳化   坐喺我哋中間   我係咁摸佢頭仔   原來佢已經瞓緊覺   今日肯定攰啦   坐車令佢精神緊張嘛   哈哈 ~晚餐都唔食住呀~

點摸都無問題   佢攰到完全無力反抗   呵呵


今晚 7 點前都要走喇   因為里奧大人話要 7 點半去到   咁我買埋外賣就去里奧大人公司一齊食 ~

里奧大人同我講   頭先頂爺同叻叻傾計   問里奧大嫂幾時到 ?!   叻叻話無咁快   里奧大人聽到   話妳地又知佢會嚟 ?!   叻叻話里奧大人 OT    你太太就一定陪你食飯   哈哈   果然好了解我   哈哈 ~

今日食完藥諗住休息   點知仲忙過平時   真係好邪   無啦啦要去糟糟屋企   里奧大人又突然放 10 點 ~

今晚差唔多 10 點都走人喇   感恩好快有巴士 ~

沖埋涼再睇埋新聞   今晚 11 點半都要瞓   因為聽朝好早起身 ~

沒有留言:

發佈留言