2021年4月1日星期四

鹹蛋叉燒飯 + 蒸節瓜 ( 1-APR-2021 )

 

( 1-APR-2021  THU )

今朝起身   里奧大人話佢今日係番晏少少   所以陪我食早餐 ~


菇場忙咗陣   之後又可以 Hea 過喇 ~

咁快又 4 月


呢排成日同家姐傾電話   8 卦以為有咩事   點解傾咁耐   堅搞笑呀 ~

我發覺喺屋企食早餐   喺菇場嘅時間過得特別快咁 ~

Lunch Time 去銀行打簿   之後再去買薑   搞掂就買菠蘿叉燒包番菇場食 ~

Berry 12 點半就會想瞓覺


20 分鐘之後就瞓到咁 lu


唔忙就放鬆心情等放工   諗起連續放 5 日就開心   哈哈 ~

放工即走   番到屋企抖陣都要預備晚餐呢 ~

里奧大人 7 點放工   所以 8 點先開餐 ~

是日晚餐 - 鹹蛋叉燒飯 + 蒸節瓜

鹹蛋叉燒飯 - 今次用五花腩整叉燒   醃咗兩晚夠哂入味   今次特登整薑蔥蓉   我覺得勁好味呀   好似喺出面食嗰啲咁   里奧大人話做咩整鹹蛋   我話咁樣先似食燒味飯   哈哈 ~

蒸節瓜 - 本身想滾湯   但都係懶   所以蒸 1 條節瓜算喇   每餐最緊要有啲瓜瓜菜菜 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

同里奧大人講話鼻骨好痛呀   之後我話應該係帶口罩托   叫里奧大人摸幾次確認一下   摸到佢都煩   哈哈 ~ 

今晚仍然睇 "Signal"   不過 11 點半都瞓喇   呢套戲都幾緊張   又要思考一下   加埋要追字幕   所以睇一集都好傷神好攰   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言