2021年4月27日星期二

肉醬意粉 + 炸雞 + 粟米 ( 27-APR-2021 )



( 27-APR-2021  TUE )

尋晚瞓得麻麻哋   呢排做咩鬼   睡眠質素唔多好喎 ~

早餐食芝腿治烘底   又係好想食鹹嘢 ~


菇場唔太忙   但個人不在狀態 ~

Lunch Time 出去買牛筋丸河   咁啱見到肥仔豪   佢食牛筋魚蛋麵+芥蘭   我以為醫生叫佢每日要食菜   原來佢話一碗麵唔夠飽   但兩碗又飽得滯   所以食菜 ~

我少河都覺得好飽   佢居然話一碗麵唔夠   睇嚟佢都幾食得下   哈哈 ~


里奧大人今日食咖哩杯麵   原來今日到期   我話 2 月尾先買咋   不過日本製造嘅賞味時間比較短   但就唔係過期   只係無咁好味   頂爺見到就笑住話因為咁樣   里奧大人先有 Quota 食杯麵   哈哈 ~

仍然唔忙   但有啲攰 ~

放工即走   買埋粟米就番屋企   拖埋地就預備整晚餐 ~

里奧大人 7 點幾番到屋企   等佢沖埋涼就開餐 ~

今晚好簡單   只係蒸焗炒   呢排攰   所以真係想盡量簡單 ~

咁睇電視講話有人將啲三文魚拎出去賣   又無冰又點點點   其實我食緊飯唔鍾意睇呢啲   之後里奧大人話唔睇呀   好核突呀   我即話睇 ASTRO   佢好愕然話真係㗎 ?!?!   我話係呀   有咩問題 ?!   哈哈 ~

我話 ASTRO 走陽光路線比較親民   其他男團就比較 Cool   里奧大人話好笑喎   妳都只係睇咗 ASTRO 之嘛   妳有睇其他咩 ?!?!   呵呵   佢又講得好啱喎 ~

洗埋碗就沖涼   順便開一機洗枱布   雖然唔會有餸汁   但洗完香噴噴真係好開心呢 ~

里奧大人 9 點開會   半個鐘就開完   估唔到里奧大人整埋啲嘢就睇 "梨泰院" ~

今晚 11 點瞓   感恩有睡意呀 ~

沒有留言:

發佈留言