2021年4月29日星期四

蕃茄洋蔥豬扒 + 蒜蓉炒椰菜絲 ( 29-APR-2021 )




( 29-APR-2021  THU )

尋晚瞓得麻麻哋   呢排唔知做咩   成日瞓得唔係咁好咁 ~

話咁快星期四   我覺得好似過咗星期日無耐咁咋喎 ~

早餐食奶醬多   今次焗得好靚仔呀   同埋多奶醬   咁樣無咁乾爭爭 ~


菇場唔忙   雖然攰攰哋   但朝早時間過得好快   所以無咁痛苦   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買雲吞米番菇場食 ~


超級勁眼瞓   相信係 Lunch Time 睇 Youtube 呢   睇片真係好傷神   哈哈   但過咗 2 點半就好啲   但都好想快啲放工 ~

放工去 759 買果汁之後就番到屋企   換埋衫就要預備晚餐喇 ~

里奧大人 6 點幾番到屋企   佢見我煮餸   唔會問係煮咩   反而次次一見到電飯煲煲飯   佢就即去睇下份量幾多   之後佢無啦啦話今次份量就啱啱好   咁啱我煮緊蕃茄汁   仲以為佢又會知份量啱好添  原來佢講緊啲飯   哈哈 ~

7 點 20 分左右開餐   真係好邪   咁啱家姐叫我幫佢同同事開個 Whatsapp Group 名   里奧大人又叫我幫佢睇啲嘢    我話啱啱打完仗   突然要我諗嘢同睇嘢   我個腦好實呀   要抖抖先再幫佢哋 ~

是日晚餐 - 蕃茄洋蔥豬扒 + 蒜蓉炒椰菜絲

蕃茄洋蔥豬扒 - 今次個汁勁好味呀   次次求其都煮得好味   哈哈 ~

蒜蓉炒椰菜絲 - 其實今晚又係豬扒同椰菜   所以椰菜都唔就咁淥熟喇   用蒜蓉炒下好味啲   同埋無咁悶 ~

里奧大人話阿妹問我今個星期日嚟唔嚟 ?!   里奧大人話唔比我嚟   咁問阿妹有咩事 ?!   佢話想傾下偈啫   之後里奧大人話其實我當日有事奉   所以嚟唔到   唔係點敢叫佢唔好嚟呀   阿妹再話都估到喺㗎喇   睇平時都係妳太太話事㗎啦   哈哈 ~      

8 點半出發去徑步   今晚徑半個鐘先   因為其實我都有啲攰 ~

番到屋企即沖涼   之後就抖陣再睇 "梨泰院" 大結局 ~

睇完都 11 點半   係時候要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言