2021年4月7日星期三

柱侯蘿蔔燜牛腩 ( 7-APR-2021 )

 

( 7-APR-2021  WED )

尋晚半夜去廁所   感恩好快瞓得番 ~

早餐食奶醬多   今朝差啲唔記得叫外賣呀   哈哈 ~


菇場超級勁忙   爽呀   咁樣先似番工嘛 ~

咁家姐今日番公司   我多數會問佢食咩 ?!   佢話頭先糟糟又問佢食咩 ?!   因為我哋覺得家姐番工食嘢好似放監咁   哈哈 ~

家姐話成日想嘔咁   醫生話佢可能鼻敏感   同事話佢可能胃酸倒流   我話最緊要食藥 ~

我之前都試過咁   一起身想嘔   但好肯定係唔夠瞓囉   成日追劇嘛   之後家姐話佢咪係囉   呢排晚晚追 "女神降臨"   但其實佢之前已經睇哂   依家睇大電視所以要翻睇   真係仲激過我   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買魚皮餃米番菇場食 ~


仍然忙呀   但都會放工準時走 ~

估唔到里奧大人 5 點 45 分放工   好在今晚只係翻熱食物啫 ~

番到屋企放低袋洗埋手就即刻整晚餐喇   里奧大人 6 點幾番到屋企   沖埋涼就可以開餐 lu ~

是日懶餐 - 柱候醬燜蘿蔔牛腩

柱候醬燜蘿蔔牛腩 - 尋晚燜定㗎喇   試味覺得淡   所以即刻再去調味   今次都好滿意   話哂第一次整嘛   里奧大人都覺得好味道   嘻嘻 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇電視 ~

我覺得 SUNTORY 品牌嘅飲品唔錯   所以買 4 支同家姐 Share


家姐又連環 Send 相比我睇   如果我唔 Send 番個 Icon 回應   佢就會問係咪無睇㗎喇   真搞笑



咁睇好瘦   身型完全唔似 2 歲幾嘅唐狗



8 點半靈修到 9 點 10 分   之後睇 "哲仁王后" ~

今晚都有啲攰   睇到 11 點都要瞓 ~    

沒有留言:

發佈留言