2021年4月3日星期六

魚丸出前一丁 + 雜豆 ( 3-APR-2021 )



( 3-APR-2021  SAT )

今朝 10 點自然醒   之後里奧大人去買早餐   我都梳洗喇 ~


食埋早餐就抖陣   沖埋涼就預備出門口 ~

今日要放低嘢去舖頭   所以約家姐 12 點 15 分嚟接我哋   搞掂哂就去新都城   第 2 期商舖全部封閉進行消毒 ~

咁諗住喺 1 期食埋 Lunch 就走   估唔到里奧大人話買番去家姐屋企食   咁仲好   可以探 Berry ~

一齊去雲桂香買外賣   咁里奧大人就喺度等   我同家姐去廣良興買豬肉乾   之後再去拎狗糧同蛋撻 ~

我話要買零食比 Berry   咁家姐之前訂咗包細狗糧   好似接近 $250/包   咁我話我請埋 Berry 食   之後佢話佢比咗 Bouns 比我同里奧大人   妳哋係都要咩都比哂錢   哈哈   我話完全唔記得 Bonus 呢回事喎   不過次次我哋同家姐食飯   我哋肯定會比   因為家姐成日買嘢比我哋嘛 ~

買完諗住 Join 里奧大人   估唔到佢打嚟話搞掂   咁即刻番屋企喇 ~

Berry 今次唔驚里奧大人喎   因為無縮埋喺梳化底 ~

MAMA BAKERY 手工奶茶好飲


夫妻肺片 ($42)


都唔記得呢兩碗係咩添   左邊係家姐食嘅   見佢食得好慢   佢話好辣呀   真係好少聽佢講話好辣 


極上逸品小沙甸魚乾 150g (寵物用品展價錢 $90/2 包)  原價 $75
DoggyMan 小牛肉軟骨切片 80g (寵物用品展價錢 $75/2 包) 原價$53


里奧大人幫家姐 Downlaod 歌   我即刻叫佢做 Download 王   不過真係好感激佢   因為我哋真係靠佢㗎   哈哈 ~

好耐以前同媽咪家姐一齊打牌   我哋唔打花同埋 3 番起糊嘅   里奧大人好鍾意留 "番子"   所以家姐叫佢做 "番子王"   經家姐咁講   以後次次一開牌就唔理三七廿一打哂番子   等里奧大人無得食糊   咁我哋 3 個又打開口牌   計哂里奧大人食咩牌   不過里奧大人無所謂㗎   全程仲喺度笑   因為佢話自己人打牌   邊個輸都無所謂   不過講真   呢樣嘢真係要超級讚里奧大人   真係好好牌品    因為我肯定唔可以咁   哈哈 ~

Berry 好乖咁呀   坐喺枱底陪我哋   不過有時就會咬家姐隻拖鞋   哈哈 ~

隻拖鞋真係咁好咬 ?!


個樣好驚咁   哈哈   可惜對唔到焦


應該想瞓覺


好得意呀   真係睇相先知佢咁嘅衰眼望我



向住里奧大人方向瞓覺


睇住佢瞓着


佢哋 Download 歌   我就睇電視   所以要 Berry 陪我   用牛舌引佢  哈哈 ~

希望繼續鍾意食啦   因為買咗 2 包比佢呀


次次都會有啲碎


同埋梳化好多口水


嘻嘻


佢中眼瞓   所以我即錄影   但真係中極都唔去瞓   好搞笑      


之後又陪住我哋喇   真抵錫


其實佢真係好眼瞓   哈哈


家姐抱住佢   諗住過手比我抱   點知佢勁大力撐開我   家姐都 "dun" 後咗呀   佢真係只比家姐抱㗎咋        


家姐同里奧大人講開車銀優   話佢啲同事都話車銀優整定做呢行   臉細但身型高大   上鏡一流 ~

但家姐真係越講越興奮   仲好大聲好激動   里奧大人都叫佢冷靜啲呀   工人唔知真係以為鬧緊里奧大人呀 ~

依家我同家姐嘅手機套係一樣   如果 Ringtone 都一樣真係好易拎錯   所以我哋每人揀一首   哈哈 ~

5 點先食蛋揵   因為大家都好飽   哈哈 ~

MAMA BAKERY 買嘅蛋撻   買 3 送 1   所以買夠 12 個   其中 6 個比老二個仔食嘅   佢話佢好鍾意食架


5 點半左右走人   順便同 HKTV Mall 交收   咁我可以拎椰子油同 1 Pack 忌廉 ~

講開 WFH   家姐無啦啦捉住里奧大人手臂話多謝佢   真係 R 哂頭   原來係多謝佢 Download 首歌做 Ringtone ~

番到屋企就沖涼   今晚求其煮   因為大家都好飽   但唔食又怕半夜肚餓   哈哈 ~

$19.9/樽   CC 話呢款椰子油好用   咁我都試下喇


抖到 7 點先煮晚餐   雖然簡單   但 7 點半先開餐 ~

是日懶餐 - 魚丸出前一丁 + 雜豆

魚丸出前一丁 - 一個丁麵 Share 食已經好夠   如果平時咁細食就好喇   哈哈 ~   

雜豆 - 真係好鍾意食雜豆   因為就咁淥熟就搞掂 ~

洗埋碗再沖身   之後又睇 "Signal" ~

今晚睇到 11 點都一定要瞓   因為聽朝大家都要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言