2021年4月19日星期一

柚子香檸雞 + 菠蘿咕嚕肉 + 燒鴨拚叉燒 (外賣) @ 屋企 ( 19-APR-2021 )

柚子香檸雞 - 好味喎   炸得夠乾身


菠蘿咕嚕肉 - 今次就好味喇   因為係有炸過


燒鴨拚叉燒 - 里奧大人夾嘅時候   我聽到話比呀比妳呀   我以為佢漏口   原來真係話: 肶呀比妳呀   哈哈


食唔哂一碗白飯同糖水   又食剩幾嚿餸   如果我可以帶 Lunch Box 就好喇   哈哈


( 19-APR-2021  MON )

尋晚瞓得唔係咁好   因為係咁發夢 ~

臨醒個夢係同 8 卦去食 Lunch   但我係抱埋朱朱一齊嘅   行咗好耐又上上落落   終於搵到間露天飯店   我明明話唔食件豬扒   但老闆娘係都要我食   之後無啦啦有隻大蜥蝪行過嚟   我第一時間抱起朱朱   之後鬧鐘響   我起身有啲頭痛 ~

其實尋晚半夜去廁所   都係係咁發夢   呢幾晚睡眠質素又麻麻   唉 ~

好起身番工喇 Berry


仍然唔願郁   哈哈


早餐食奶醬多   基本上都係食呢啲 ~


菇場唔忙   做埋個 Report 就可以抖   唉   個頭有啲痛   又攰喎 ~

Lunch Time 行咗 20 分鐘   之後買魚皮餃米粉番菇場慢慢食   啲魚皮餃好油呀   搞到成碗米粉都好油咁 ~


里奧大人喺屋企食潮州粉果   之後 Send 張相嚟話我好細心   因為我朝早已經放定支甜豉油喺爐頭   我唔咁做嘅話   佢分分鐘蘸喼汁都似   哈哈 ~

中午又瞓   妳對住電腦好攰呀 ?!


菇場忙下停下   但冷氣勁凍囉   搞到以為自己唔舒服   哈哈 ~

放工即走   買埋外賣就番屋企喇 ~

沖埋涼就開餐   最鍾意咁樣   哈哈 ~

食完真係休息   睇下電視   之後又睇咗 20 分鐘 "哲仁王后" 都開始眼瞓喇 ~

7 點幾又瞓   家姐仲話佢瞓得好林添呀


今晚 9 點 45 分瞓覺   真係勁早呢 ~

沒有留言:

發佈留言