2021年4月22日星期四

齋點心 & 自家制麵包+ 酸齋拚齋鴨腎 ( 22-APR-2021 )




( 22-APR-2021  THU )

今朝 9 點半自然醒   梳洗後就煮早餐 ~

奇美牌子嘅銀絲卷好味呀


依家一開電視就會睇 ASTRO   我同里奧大人講   睇完佢哋   個人都好似後生咗   活力咗咁    哈哈哈哈 ~

沖埋涼就抖下   12 點幾就出發去上環喇   今日同埋姑奶們一齊去掃墓呢 ~

1 點半等到 2 點   不過傾住計啲時間都好快過 ~

其實去薄扶林華人永遠墳場都幾隔沙   次次都要搭的士上去   今日姑奶們一架的士   我同里奧大人一架的士   始終唔想太多人迫埋一架車   同埋多數係 4 人的士呢   都唔想等 ~

掃墓完就各散東西   我同里奧大人搭巴士出旺角   其實都已經 4 點   所以我話去南記食呀 ~

春卷魚片酸辣米線 + 可樂 ($38)


我唔記得要少米線   所以食到最後就比咗啲米線比里奧大人   佢食剩 1/3條春卷   我特登夾埋去   見佢食完條菜   再即撈下啲米線   知道唔見咗條春卷   個樣勁愕然   真係笑死我   咁其實我諗住比我未食嘅比佢   雖然我大食   但好少食得哂一碗酸辣米線   可能米線比較脹胃 ~

食完就行陣花園街   我買咗 3 條 One Piece 接近 $600   可以即時做會員同有 88 折   呢下最開心   因為無諗過呢   哈哈 ~

里奧大人話買燒餅   不過我話唔食   佢以為我講笑   我話上次食咗 3 日有啲驚 ~

行多陣就搭車番屋企   即沖涼再開機洗衫 ~

仍然係睇 ASTRO   原來佢地都有好多片   可以慢慢睇 ~    

差唔多 8 點幾先開餐   洗埋碗又再沖多次身   之後睇梨泰院喇 ~

今晚 11 點都瞓   聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言