2021年4月21日星期三

齋點心 + 酸齋拚齋鴨腎 ( 21-APR-2021 )

燒賣 / 糯米包 / 蓮蓉煎堆仔 / 鹹水角 - 我覺得燒賣係辣辣哋


芋角 / 芋頭糕 / 蘿蔔糕 - 呢幾樣都 OK 


呢兩樣就好味


椰汁馬豆糕 / 眉豆茶果 - 呢兩樣就完全唔得


( 21-APR-2021  WED )

我今朝 10 點半先醒   原來里奧大人都已經起咗身 lu ~

唉   尋晚瞓得唔係咁好   醒咗幾次   感恩今日放假咋   其實里奧大人要清假   所以我都陪佢放 2 日啦 ~

差唔多 11 點先食早餐   我覺得好遲呀   哈哈 ~


本身諗住呢兩日行山   但最後決定去掃墓 ~

12 點左右出發   今次搭的士去華人永遠墳場   因為無巴士 ~

吖   我又唔記得邊層同邊個方向   次次都係里奧大人帶路   佢都話有無搞錯   哈哈 ~

一見到媽咪爸爸   我就忍唔住爆喊   好多好多嘢諗   所以我成日係好想去但又好怕去   始終令到我心情會有啲起伏 ~

里奧大人好好   一早已經買咗膠花   但可以痴唔到   要下次再整 ~

環境好好   住呢度真係風涼水冷


搭的士去大本型   我同里奧大人傾偈   的士司機又搭咀   佢仲越講越勞氣   成日話香港同馬來西亞變哂   我心諗幾十年唔變就死得啦   之後佢又再講呢兩個地方變哂   我話依家個個國家都變哂   唔單止呢兩個國家囉   佢都無再出聲 ~

落車之後   我都同里奧大人講話個司機自己攞嚟勞氣   將唔好嘅嘢放大   做人都辛苦啦 ~

行陣大本型   好似好耐無行街咁 ~

我又唔餓   所以行陣先   差唔多 2 點   見丸龜無咩人   所以即入去食 Lunch 喇 ~

冷烏冬 (大$36) - 就咁食已經好飽肚   好後悔叫大份   但細份都要$33   咁大份係咪抵啲先 ?!


咖哩牛肉烏冬 (大$47) - 里奧大人話好味呀   但我無試到


炸雞塊天婦羅 ($15) - 有陣羶味


魷魚鬚 ($16) - 好味   可能實在太想食   哈哈


呢兩日個肚都扯住痛   咁行多陣   再去天天素食買齋   再去大本型買珍珠奶茶   之後就搭的士番屋企喇 ~

番到屋企原來都 4 點幾   沖埋涼就休息一下 ~

珍珠都煙韌


依家會狂煲 ASTRO 嘅 ONE   首歌好聽   加埋跳舞   真係好鬼正 ~

今晚只係焗熱食物   所以 7 點 45 分可以開餐 ~

是日懶餐 - 齋點心 + 酸齋拚齋鴨腎

齋點心 - 我覺得點心一般啦   唔難食但無驚喜咁囉   哈哈哈哈 ~

酸齋拚齋鴨腎 - 呢兩樣都好味呀   我買細盒 $30   初初睇以為份量唔多   但放落碟就幾乎滿哂   咁都算抵食 ~

食完再沖多次涼   之後就睇梨泰院   今晚又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言