2021年4月9日星期五

蜜糖焗雞膇 ( 9-APR-2021 )



好多時相機同手機影嘅顏色係唔同   有時係手機貼近實物顏色   有時係相機貼近   真係玩死我   哈哈哈哈


( 9-APR-2021  FRI )

里奧大人話尋晚瞓得唔好   因為公司有煩嘢   我就瞓得唔錯呢 ~

今朝又食芝腿治烘底   但要飲凍咖啡   因為唔想咁濃 ~


9 點幾即打去保險公司問張保單咩情況   原來我上年開始已經唔駛再交保費   
保險到期日就可以收錢   真係自己嚇自己 ~

咁我成日驚自己唔記得交卡數   所以次次都交多啲   萬一罰錢都有錢罰嘛   就係咁   原來我張信同卡已經有足夠一年幾嘅保單費用   因為我無 Statement   所以唔知信用卡有幾多錢囉 ~

最麻煩係佢無啦啦確認咗我張新卡   仲要寄埋出去   因為地址係 N 年前嘛   依家要取消舊卡   但就一定要上網更改資料先有新卡   佢嘅錯誤令到我要搞好多嘢呀   煩死 ~

11 點終於忙完長命 Report   但仲要忙另一樣嘢   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   不過好凍呀   所以行 15 分鐘就算   買埋腸粉燒賣就番菇場 ~

其實唔餓   所以 12 點半先開始食   食到 1 點   哈哈 ~


仍然忙呀   好快就可以放工咁 ~

放工去買芝麻糊同綠豆沙   之後都番屋企 lu ~

里奧大人 7 點放工   好在我 6 點 50 分開始焗嘢   咁番到屋企應該可以即刻有得食 ~

突然之間好想食康師傅牛肉麵   所以今晚唔煮飯 ~

今晚 8 點開餐   真係有啲餓呀   哈哈 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞膇

蜜糖焗雞膇 - 我醃咗 5 隻   諗住一次過焗哂   食唔哂就做手撕雞   但咁咪變咗隔夜餸囉   之後個人突然清醒一下   焗 3 隻就得啦   咁剩番 2 隻就聽晚再焗咪得囉 ~

我今晚特登買綠豆沙比里奧大人   呢排佢超級忙   買啲甜嘢比佢食   等佢開心下   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後開機洗衫 ~

Berry 好似笑咁呀


對眼好恐怖   哈哈


今晚睇 "哲仁王后"   不過睇到 11 點幾都瞓喇   有啲攰 ~

沒有留言:

發佈留言