2021年4月17日星期六

招牌餃子 (外賣) @ 屋企 ( 17-APR-2021 )



( 17-APR-2021  SAT )

今朝起身落毛毛雨   感恩唔塞車呢 ~

早餐食飽啲   所以又食丁米餐喇 ~


阿爽話佢又係食丁米   我問佢喺邊間食 ?!   佢話喺屋企   我話咁早起身煮 ?!   佢話屋企嗰頭   我話妳講少兩個字   意思差好遠喎 ~

菇場唔忙啦   做下自己嘢又傾下偈等放工 ~

今日百佳加推 92 折   家姐幫我買咗 4 Pack 三文魚   其實上星期我話想買三文魚   之後成日問我有無買   咁我尋日話會放工買   不過無買到   所以佢驚我買咗   要打咗比我先   其實真係好感動   因為佢成日記住 ~

放工即走   搭小巴去家姐屋企   因為佢同姐夫要早啲去食嘢同拎嘢   咁順便買 Lunch 比我食 ~

MOS Burger ($26) & MOS Chicken ($20/pc) - 個包好味道   但炸雞就好 "鞋"



食完就即坐梳化   點知見到有嚿濕濕地又淺紅色嘅物體   我哋以為係生嘅肉呀   我再望真啲   原來係蕃茄   可能我食包嘅時候   跌咗落地無為意   Berry 偷食但唔食   哈哈

無啦啦見到呢啲紅色嘢   都咪話唔驚


HELLO



其實佢個口都幾大


個樣呆呆哋



零食好味道



眼瞓喇   郁來郁去



卷埋好似一條蛇


又唔瞓   我再比零食   哈哈



懶到呢


衰女包終於比我抱喇   家姐話要托住 Berry 個 Pat Pat 先得   因為我之前抱佢   成日掂到佢肚仔   覺得唔舒服   完全唔會比我抱   仲咬我添呀 ~

之後家姐入房   佢話 Berry 實以為去街   肯定會跳落嚟   但估唔到無跳喎   可能我抱得佢好舒服   哈哈 ~

我隻腳要踩住喺梳化   我先夠力抱佢   抱咗 5 分鐘左右   隻手真係有啲痺 ~

叫家姐快啲幫我影相   之後我話佢拎錯我部手機呀   但其實係佢   因為唔醒起手機套係一樣樣   哈哈 ~

一路食麻糟一路睇車銀優   家姐原來已經聽緊 ASTRO 嘅 ONE   估唔到勁好聽 ~

MAMA BAKERY 嘅麻糬唔好食嘅



攝入家姐隻腳度瞓   個樣好 BB 呀


我將隻手越放越落   佢個樣好驚咁


我哋喺飯廳整嘢   佢陪住我哋   勁乖呢


一叫佢就望過嚟


對眼唔似平時嘅 Berry



差唔多 6 點幾都走喇   家姐話依家好鍾意車我番屋企   我話妳好想我快啲走 ?!   佢話唔係呀   係可以聽 "女神降臨" 啲歌  ~

我去超市買 Haagen Daz 綠茶雪糕   特價 $110/2 盒   買滿 $100 仲有 92 折   即係 $101/2 盒   真係超級抵喇   最後買埋招牌水餃就番屋企 ~

放低哂所有嘢就大清潔廁所   之後沖涼 ~

里奧大人 8 點幾放工   咁我都開始預備晚餐 ~

今晚 9 點半先開餐   食完抖陣再沖涼 ~

散哂   哈哈


睇多陣電視   11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言