2021年4月4日星期日

菜肉餃水餃拚蝦滑 (外賣) + 鹹蛋節瓜湯 ( 4-APR-2021 )



( 4-APR-2021  SUN )

今朝里奧大人好早起身番工   我就 9 點唔夠都起身   又唔餓   所以做家務同開機洗冷氣被同晨褸 ~   

一路睇 "女神降臨" 一路大清潔屋企   之後拖埋地   望個鐘原來已經 10 點 10 分   要快快沖涼啦   真係差啲唔記得今朝要番崇拜呀 ~


今朝有侍奉要早啲番教會   原來都有 5 個月無見弟兄姊妹喇   今次再見面覺得好開心呀 ~

太耐無事奉   好多嘢都唔記得   所以我負責嘅部份全部衰哂   嗚嗚嗚嗚 ~

搞掂哂都 1 點幾   咁買埋油炸鬼就去 Taste 同街市買餸同生果 ~

買蝦滑嘅時候   咁啱里奧大人打嚟   我話: 老公你放工喇   檔主笑住話好 Sweet   係咪勁搞笑呀 ?!   無諗過佢咁講   哈哈 ~

臨走前買咗個細嘅西瓜   檔主話要用 2 個膠袋裝住   因為有 7-8 磅   我無諗過咁重囉 ~

我搭車嘅時候   里奧大人都差唔多番到屋企   佢話喺車站等我   話知道我實買好多嘢   今次真係好在佢等埋我咋   因為真係好重 ~

番到屋企就快快沖涼先   因為要整嘢食呀 ~

3 點幾食   今次整芝士肉鬆多士 ~


里奧大人 5 點瞓到 6 點   我就唔瞓喇 ~

抖多陣就煮晚餐   今晚仍然 7 點開餐 ~

是日懶餐 - 菜肉餃水餃拚蝦滑 (外賣) + 鹹蛋節瓜湯

菜肉餃水餃拚蝦滑 (外賣) - 預咗今日比較攰   所以淥餃子就算 ~

鹹蛋節瓜湯 - 清埋兩個節瓜   咁滾湯就最好   感覺份量無咁多   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   抖陣就睇 "Signal" ~

眼瞓樣 


10 分鐘後就瞓到咁


繼續睇 "Signal"   今晚居然 12 點先瞓   實在太夜喇 ~

沒有留言:

發佈留言