2021年4月28日星期三

蜜糖燒汁豬扒 + 椰菜 + 自家制麵包 ( 28-APR-2021 )





( 28-APR-2021  TUE )

終於一覺瞓天光   仲要係熟睡添呀   感恩感恩 ~

今日搭早一班車   可以快啲番菇場睇 ASTRO   我同里奧大人講話當佢哋係公司同事   一番到公司就見到佢地就勁開心   哈哈 ~

早餐又食芝腿治烘底   真係好好味 ~


Lunch Time 出去行陣   買咗豬腰芒同蕃茄仔   之後去買紅腸酸辣米線   番到菇場都 12 點 20 分   無諗過要等咁耐添 ~


阿花勁鍾意車銀優   我話如果呢層有個咁靚仔就好   佢話會去幾百次廁所   我話我唔會請假   佢問駛唔駛玩到咁大   哈哈 ~

放工即走   番到屋企抖陣就預備晚餐 ~

里奧大人 7 點左右放工   所以今晚今晚接近 8 點左右開餐 ~

里奧大人話頂爺同阿妹叫我下星期放假一齊去食嘢   但無預里奧大人   我話係咪咁搞笑呀 ?!   唔知以為我先係佢哋同事   哈哈 ~

是日晚餐 - 蜜糖燒汁豬扒 + 椰菜 + 自家制麵包

蜜糖燒汁豬扒 - 完全唔記得買咗急凍豬扒   所以都要煮埋佢喇   今次燒汁再加蜜糖   味道都唔錯 ~

椰菜 - 我都幾鐘意食椰菜   因為口感爽爽脆脆   用炒麵加椰菜都好正   搵晚又整先 ~

自家制麵包 - 今次食芝士包   好好味呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇   最期待呢一刻   哈哈 ~

8 點幾睇 "梨泰院 "  仲有 1 集就大結局   聽晚先睇 ~

今晚 11 點幾瞓   其實唔想瞓   不過個人又好攰咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言