2021年4月2日星期五

麻辣雞煲 + 蒸脆肉瓜 ( 2-APR-2021 )

麻辣汁撈蘭州拉麵都唔錯





( 2-APR-2021  FRI )

今朝 9 點半自然醒   我梳洗之後就開機洗衫   里奧大人就去買早餐 ~


本身 Plan 好今日行山   但好鬼熱呀   所以我話去佐敦行街 ~

差唔多 11 點半先出門口   行永安買滷水豆干同 Aloe Mask   之後再去買謢髮素   再周圍行陣 ~

仲未開檔嘅廟街



1940 年嘅德生大押   第一次見咋   哈哈


差唔多 1 點幾   見到間元朗新記無咩人   所以入去食午餐 ~

我話上星期已經勁想食粥   里奧大人話估我唔到喎   因為佢話咁熱   佢一定唔食粥   哈哈 ~

依家我食嘅嘢   家姐同里奧大人都話難觸摸 ~

XO 醬叉燒炒蛋飯 ($49) - 幾好味喎   我食食下同里奧大人講   尋晚咪食咗叉燒囉   今日又食   佢話唔記得   其實我都唔記得   哈哈   之後比家姐睇   家姐又話尋晚食完叉燒今日又食   哈哈


生滾及第粥 & 牛肉腸 ($42) - 粥底一般   但唔緊要   因為我好想食粥



牛肉腸就麻麻哋


食完就去裕華行陣   之後諗住買蘋果西打同紅薯粉   不過無得買呀   晴天霹靂霹靂霹靂   嗚嗚 ~

話咁快又 3 點幾   係時候搭巴士番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   今日真係好鬼熱呀 ~

滷香豆乾 ($13/包) - 買咗 4 包   我好鍾意食㗎
Aloe Vera Face Mask ($99) - 平平哋買嚟試下


今晚 6 點都預備晚餐   但 7 點先開餐 ~

是日晚餐 - 麻辣雞煲 + 蒸脆肉瓜

麻辣雞煲 - 家姐之前比咗 2 包惡魔雞煲醬   咁今晚就煮啦   我用 5 隻雞肶仔 + 半包豆卜   爆香包香料真係好搶喉   一路爆香一路打乞痴洗鼻水   頭先切洋蔥就係咁流眼水   都夠麻   但唔夠辣   我無加辣粉   上網睇話超級辣   咁頭先比里奧大人試味   佢話已經好辣   咁我唔加啦 ~

蒸脆肉瓜 - 之前買架   所以又要食呢 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼休息喇 ~

今晚睇 "Signal"   睇到差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言