2021年4月5日星期一

鬼馬油炸鬼 + 素食腐皮卷 & 齋鴨腎酸齋 (外賣) + 自家制蛋糕 ( 5-APR-2021 )







( 5-APR-2021  MON )

今朝 10 點半自然醒   梳洗之後就整早餐喇 ~

我整醬占多   其實只係烘熱方包   非常之簡單 ~ 


咁我焗緊麵包就開機洗冷氣被   里奧大人又話我強迫症   係都要做下嘢先安樂   哈哈   不過我都係架   睇睇下電視望到梳化有塵   我會即去抹 ~

里奧大人今日要幫公司睇嘢   所以要去 Megabox   咁順便可以買埋風扇 ~

今日無咩人喎   可能啲人出哂去長洲西貢呢啲地方 ~

睇完公司嘢就去睇風扇   但諗下買唔買   食完 Lunch 再決定 ~

叉燒稻庭烏冬配香炸雞膇 & 雜錦壽司 ($92)


香炸雞膇好味呀


里奧大人一定唔比食雜錦壽司   所以我睇中呢樣先叫烏冬套餐咋   里奧大人都話估唔到我會食烏冬   哈哈


燒安格斯牛肉眼飯 ($128)


里奧大人鍾意蛋撈飯   我就超級唔鍾意   哈哈   我食麵餐如果有荷包蛋 (有時唔記得要反蛋)   我都唔會篤穿蛋黃   會浸熟佢先食   我好怕有蛋黃啲湯   好似好杰咁   但粟米蛋花湯又 OK 喎   不過我覺得好多人都會篤穿蛋黃   家姐同 8 卦都係咁


個套餐仲有湯 & 沙律


里奧大人問個飯幾錢 ?!   話牛肉份量都好多   我話 $128   但佢唔信呀   哈哈   佢以為最多只係 $8x   之後我比佢睇餐牌先信咋   佢話無諗過咁貴   因為餐牌紙左邊係 $6x   右邊價錢係 $8x   無諗過中間係 $128   哈哈 ~

食完就行 Ikea   因為又要幫公司買嘢 ~

里奧大人行行下話尋晚發惡夢   話佢升上天   咁我上半身用發泡膠保護住   但下半身就無包住   咁即係會跌落嚟   之後里奧大人喊哂同主耶穌講   話我成日因主耶穌嘅名做善事   佢真係祢嘅兒女   之後我全身都有發泡膠保護住升上天 ~

我話里奧大人真係好唔捨得我咁喎   因為真係好少聽佢話發夢喊   多數只係驚咁囉 ~

再去埋實惠睇風扇   感恩有啱心水嘅風扇   只係 $449   最開心係我張信用卡之前有 $400 回贈   即係依家只需要比 $49 就買到把風扇喇 ~

最後就去埋 Aeon 超市   好開心買到包 2 kgs 嘅珍珠米   最搞笑里奧大人問做咩唔買 5 kgs ?!   我話唔想食唔哂又掉   因為我將啲米放入雪柜   如果買 5 kgs   真係成日雪櫃無位放其他嘢呀   哈哈 ~

咁大包只係 $49.9   真係超過抵   所以我打比家姐叫佢快啲睇 Whatsapp   佢話無嘢 What 喎   哈哈哈哈   原來我無 What 比佢睇呀   之後佢都話抵   原來燴燴之前買比 Berry 都係呢包   仲話好少貨   不過呢度都只係得 5 包咋   所以我話買 1 包比 Berry


買完哂所有嘢再儲積分   搞掂就搭的士番屋企喇 ~

沖埋涼就休息一下   之後煲石斛茶   係時間要清清熱氣了 ~

西瓜都好薄皮   都算多汁但唔甜


5 點 45 分預備晚餐   但  6 點 45 分先可以開餐呀   哈哈   無諗過整咁耐   成日以為有焗爐好快添 ~

是日晚餐 - 鬼馬油炸鬼 + 素食腐皮卷 & 齋鴨腎酸齋 (外賣) + 自家制蛋糕

鬼馬油炸鬼 - 好耐無整   要上網睇番點整   哈哈   里奧大人話好味   但就唔可以食咁多   因為好熱氣 ~

素食腐皮卷 & 齋鴨腎酸齋 (外賣) - 尋晚買㗎   今晚焗熱食   我覺得樣樣都好味   所以間唔中都會買嚟食呢 ~

自家制蛋糕 - 今次係蛋糕   我覺得好味呀   當甜品都唔錯 ~

洗埋碗又大清潔廚房   搞掂哂就即沖涼 ~

今晚醒修 45 分鐘   之後睇 Signal   今集喊到我死死下   好在聽日唔駛番工咋 ~

11 點幾都瞓   雖然假期但想正常時間瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言