2021年4月26日星期一

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 26-APR-2021 )

星期一套餐 ($165)
環球世界薄批 (普通批) - 呢個今晚可以食得哂 


炸雞 4 件無食過


肉醬意粉仍都無食過   哈哈


( 26-APR-2021  MON )

感恩一覺瞓天光呀   終於有精神了 ~

早餐食奶醬多   好悶呀   哈哈 ~


一食完藥就勁反胃   即刻上網睇 Comments   原來真係會反胃   有啲直情會嘔   因為啲藥係勁削胃   不過我都要食哂成個療程囉 ~

Lunch Time 落去行一陣   條街好凍   快快行完就買炒麵番菇場食   其實無咩胃口   但唔想食燒賣咁囉   所以今日差唔多 12 點半先開餐 ~


忙下停下   4 點食藥又係勁反胃   所以今晚應該唔煮喇 ~

放工即走   里奧大人話叫 pizza 外賣   咁番到屋企即沖涼   舒舒服服咁食呢 ~

食完就開機洗衫   差唔多 8 點就睇 "梨泰院"  ~

我同里奧大人講話   無哂疫情之後首站去韓國   我要追星呀   里奧大人話我痴孖根   哈哈哈哈 ~

估唔到呢套都好好睇呀   今晚睇到 12 點   其實我仲未眼瞓   不過唔想里奧大人陪我夜瞓嘛 ~

沒有留言:

發佈留言