2021年4月12日星期一

九份飽 @ 九龍灣 ( 12-APR-2021 )

懷舊魯肉飯 (小) ($32) - 呢個都接近台灣嘅味道呀   哈哈


咁樣對比   魯肉飯係咪好細碗呢 ?!   里奧大人話隻匙更太細好難 "北" 飯   我話係咪扮韓國人食飯要用細匙更呀 ?!   之後我再望枱面   係有隻大匙更㗎喎


紅燒牛腩麵 (油麵) ($49) - 味道都唔錯喎   個湯底都幾杰


肉鬆起司蛋餅 ($35) - 唔好味嘅   感覺係樣樣放入蛋餅就算   但呢份蛋餅都唔熱嘅   所以食完好滯有啲反胃



有機會再去九份   哈哈


( 12-APR-2021  MON )

感恩一覺瞓天光呀   起身好精神 ~

今日里奧大人要番工   所以陪我食早餐 ~

我飲奶茶咖啡一定要少奶   但里奧大人自己飲就唔會   佢話叫得多   連佢自己份早餐都會叫埋少奶


菇場忙呀   好快 Lunch Time ~

唔想出街行   所以食 Flakes + 乳酪 ~

里奧大人喺網上睇到呢啲   就會即刻 Send 比我㗎喇   幾掛住我呢


忙下停下   話咁快又放工 lu ~ 

放工即走   約咗里奧大人喺九龍灣食晚餐 ~

咁我一落樓就打比里奧大人   我扮好趕嘅聲問佢係咪坐上面 ?!   佢好緊張話係呀   妳喺邊呀 ?!  之後話我黐線   哈哈哈哈   因為我整鬼佢扮趕到同佢一班車呀   但佢話知我無上車喎   因為佢望實個巴士站   都唔知係咪   哈哈 ~

6 點唔夠食晚餐   不過我都有啲餓   因為特登將 Lunch 份量減半   知道今晚會食早飯 ~

食完行陣就番屋企   沖埋涼就休息   今晚唔做任何家務喇 ~

8 點睇 "哲仁王后"   依家開始好睇喇   所以連續睇咗 2 集   但 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言