2021年4月25日星期日

魚香茄子 ( 25-APR-2021 )



( 25-APR-2021  SUN )

尋晚瞓得唔係咁好   感恩 6 點 15 分起身都精神呢 ~

本身里奧大人係諗住沖埋涼再叫我起身   所以我起身嘅時候   佢都好愕然   哈哈 ~

今朝好多時間慢慢嘆早餐   開心開心   好難得喺出面食早餐嘛   咁早無咩人就最好 ~




去到里奧大人公司   見到阿妹就即傾偈   之後里奧大人搵阿妹   勁哥話佢唔得閒傾緊偈   里奧大人話佢 Team 人明明做嘢效率係 100 分   因為我成日同佢地傾偈   減咗個零得 10 分   哈哈 ~

佢依家要重新介紹我比同事識   因為我尋日同佢講話我個名叫 ASTRO   今日佢真係介紹我呀   話今天的我係 ASTRO   但記住只係兩個月貨仔   之後可以叫番真名 ~

我話我呢幾個月應該叫 ASTRO   佢另一個前同事話記得我係乜太   我話我應該呢世都係叫乜太   阿妹好大反應話咩應該呀 ?!   我話肯定係囉   哈哈 ~

我係咁同阿妹佢哋講話好愛 ASTRO   佢哋好靚仔   之後將手機啲相比佢哋睇   之後聽到里奧大人把聲   原來佢喺度我都唔知   實在傾到太忘形喇 ~

阿妹個女都話一齊食飯傾偈   但我要做嘢走唔開呢 ~

今個 4 月真係忙到顛咗   好似無休息過咁   哈哈 ~

接近 2 點先走   咁食埋午餐先番屋企 lu ~

跌咗 1 隻鳳爪出來   嗚嗚   全碗得 3 隻咋 




沖埋涼抖陣就大清潔屋企   不過其實有啲攰   但好想大清潔   唯有慢慢做 ~

里奧大人 5 點左右瞓   差唔多 6 點起身   咁我都預備一下晚餐 lu ~

是日晚餐 - 魚香茄子

魚香茄子 - 今晚點都要清埋啲茄子同豚肉   之前又買定魚香茄子醬   其實煮呢個餸都好方便   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後大清潔廁所再沖涼   其實好鬼攰   但知道自己實會心掛掛   所以都係做埋大清潔喇 ~

今晚 11 點左右都瞓   希望瞓得好啦 ~

沒有留言:

發佈留言