2022年3月31日星期四

辣醬焗金沙骨 + 鹹蛋菠菜 ( 31-MAR-2022 )




尋晚食剩嘅臘腸同白飯


好想食煎堆   所以又買嚟食


( 31-MAR-2022  THU )

尋晚瞓得好一般   其實呢排都係咁   唔知係咪個人有肝火   哈哈 ~

今朝里奧大人鬧鐘響   我話我起身先   因為要做快測   之後里奧大人話 7 點幾咋   因為尋晚無熄鬧鐘   真係比佢激死囉   咁之後我都瞓到 8 點 10 分先起身 lu ~

雖然里奧大人 WFH   但佢會陪我食早餐呢 ~

我同里奧大人講話聽日記得校啱鬧鐘   唔好再響兩次   之後叫佢 "醒定啲"   佢話妳啲語氣都幾夠霸氣   哈哈 ~


番到菇場   阿齋話又見到我   我話掛住妳嘛   佢話我講大話   之後我同 8 卦講話佢瘦咗   因為佢嘅女神無番   阿齋聽到又話我講大話    我話好喇喎   今朝成日話我講大話   我話唔係真心話啫   但唔代表係大話   哈哈 ~

勁忙呀   咁都好   真係眨下眼就到 11 點 45 分咁 ~

Lunch Time 去買菜同咖啡   之後買醬料同麵包   加加埋埋又好重   所以買埋炒麵就番菇場喇 ~


仍然超級忙呀   感恩做哂啲 Urgent 嘢   其他可以慢慢做 ~

4 點半準時放工   沖完涼又抖下   其實都接近 6 點   又要預備晚餐了 ~

我覺得 WFH 期間   真係好自然買定多啲嘢食   因為我唔會出街食嘢嘛   同埋如果同里奧大人一齊 WFH   就更加要買定多啲嘢食添呀


是日懶餐 - 辣醬焗金沙骨 + 鹹蛋菠菜

辣醬焗金沙骨 - 其實我都鍾意整金沙骨   因為就咁焗完加醬汁就搞掂 ~

鹹蛋菠菜 - 又清咗呢兩樣嘢   實在太開心 ~

洗完碗就一個鐘先   但其實依家仲未習慣   成日差啲走去沖涼呀   哈哈 ~

跳完舞都即開機洗衫   唔想搞到咁夜   咁再等到無流汗先沖涼 ~

睇陣 Youtube   話咁快就 12 點   係時候要瞓喇 ~

今個月只係番咗 9 日工   感覺真係好似放假   所以之後回復正常番工時間   真係要早啲瞓   始終要 7 點幾起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言