2023年1月10日星期二

陳皮臘腸蒸脆肉瓜 ( 10-JAN-2023 )



( 10-JAN-2023  TUE )

尋晚瞓得都唔錯   但如果唔駛去廁所就更好啦 ~

早餐食香芋瑞士卷   唔駛搽麵包真係快手好多㗎 ~


菇場忙呀  開心開心 ~

Lunch Time 出去行下   之後買豬潤米線   但等咗 20 分鐘   番到菇場都已經 12 點 35 分   好在都有 25 分鐘食咋 ~

麻辣湯底   我要中辣   食完之後有啲喉嚨痛咁   之後爆瘡添呀   下次唔敢食中辣喇   哈哈


仍然忙呀   對眼真係好攰囉   所以好想快啲放工 ~

放工即走   又落毛毛雨   不過我都會開遮   唔想整到背囊濕哂囉 ~

里奧大人今晚要去修下啲頭髮   但我番到屋企都要預備   估唔到里奧大人 7 點半已經番到屋企   咁食埋先沖涼喇 ~

是日懶餐 - 陳皮臘腸蒸脆肉瓜

陳皮臘腸蒸脆肉瓜 - 家姐之前比咗盒保哥陳皮臘腸   真係依家先記得食   有好香嘅陳皮味   里奧大人唔係咁慣   哈哈 ~

洗埋碗就即沖涼   抖陣就一路食甜品一路睇 "黑暗榮耀" ~

里奧大人打電話嚟話買咗甜品   但又唔講係咩   佢真係好少主動買甜品   仲要無問我食咩   佢自己揸主意添   真係好難得好難得   哈哈 ~

無諗過里奧大人買咗咁多   好在煮少咗飯咋




點解唔用細隻啲嘅杯呢 ?!


今晚 10 點半左右都瞓   里奧大人話要蓋兩張被   我話因住半夜熱囉   雖然落雨   但我真係唔覺得話凍   不過星期日又好似得 12 度   咁就應該凍喇 ~

沒有留言:

發佈留言