2023年1月23日星期一

新年盆菜 @ 姑奶屋企 ( 23-JAN-2023 年初二 )

我本身無諗住食嘛   所以無影相   但後尾話留低食先再影   所以面嗰層都比人夾哂了   嘻


我最鍾意食鴨掌


同里奧大人 Share 食


大姑奶話鮑魚入味   所以即刻叫兒生仔夾比我   真係好感動   但其實佢好多時都會叫兒生仔夾嘢比我食   搞到我好似好高輩份咁   哈哈


掛住同兒生仔傾偈   所以索哂啲糖水


 ( 23-JAN-2023  MON )

今朝同里奧大人瞓到 11 點 20 分先起身呀   實在太誇張   因為真係好少瞓到咁晏囉 ~

拿拿聲梳洗就焗熱麵包喇   早餐食四味芝士圓法包 ($23)   喺 AEON 嘅 CANTEVOLE 買㗎   都好味道 ~



估唔到有芝士醬   我鍾意呀


食完就休息下   睇陣 Youtube 又到 2 點半   咁要食 Lunch 喇   因為晏啲要出去   唔可以太遲食呢 ~ 

家姐喺八珍買嘅蘿蔔糕



里奧大人喺公司拎嘅鴻福堂蘿蔔糕



佢哋要快高長大呀   哈哈


差唔多 3 點先食 Lunch   食完抖陣就沖涼 ~



4 點左右就出發去大埔   巴士開得慢加上要等小巴   差唔多 6 點先去到姑奶屋企 ~

見到姑奶就傾下近況   都傾咗半個鐘   好在佢哋未食得住   哈哈 ~

之後我就去玩兒生仔女啲細路喇   其中一個只係 4 個月人仔   真係要即抱上手   佢一望住我就笑呀   真係冧死人   一係想喊想喊個樣就最搞笑   所以我抱咗佢好耐呀   哈哈 ~

我成日話兒甥仔真係大個哂   我依家企佢地中間係凹落去   之後我話真係老喇   佢話妳邊度老呀   係我哋高大咗啫   哈哈哈哈   呢個兒甥仔係特別乖   但細個就最惡   所以人真係會變   哈哈 ~

本身諗住唔食飯   但實在太耐無見想傾偈   所以都係食埋飯呢 ~

又係諗住 8 點走   點知食埋湯丸   差唔多 9 點先走呀   明明諗住最早走   點知係最遲走   哈哈 ~

今晚同姑奶們同兒甥們傾咗好耐偈   真係好開心 ~

我覺得真係要更加愛佢哋   呢個感覺今晚係好強烈   因為我真係感覺到佢哋係好關心我同里奧大人   原來佢哋知道好多嘢   只不過無成日見面   好多時掛住我哋但傾唔到偈 ~

加上尋晚見到里奧大人咁愛我家姐   我都要學里奧大人咁愛佢啲家姐   呢個感覺   我知道係神要我改變   我都願意改變   由始至於我都覺憎人係好痛苦   所以今晚真係減省咗好多呀   感謝神 ~

兒生女整嘅鯉魚年糕   仲有蘿蔔糕   我話屋企已經好多蘿蔔糕   但佢係都要比我   咁我推唔到啦


番到屋企都 10 點   所以開埋機洗衫就即沖涼再食糖水 ~

頭先無咩食嘢咁   所以想食綠豆沙呀   哈哈


食食下糖水嘅時候   有個 Whatsapp 語音   同我講恭喜發財 身體健康 青春常駐   我以為係啲傳銷公司   之後望真啲個頭相   原來係家姐前工人   真係無諗過佢記得我呀   同埋佢廣東話真係無退步過   呢下先勁   哈哈 ~ 

今晚仍然睇 "Blind"   不過都只係睇 1 集   因為唔想太夜瞓喇   睇完都 11 點幾嘛 ~

沒有留言:

發佈留言