2023年1月6日星期五

黑椒牛扒 + 菜心苗 ( 6-JAN-2023 )



( 6-JAN-2023  FRI )

感恩尋晚瞓得唔錯   所以 7 點 20 分起身喇 ~

早餐食奶醬多   依家唔係咁慣食多士呀   覺得乾得滯   我已經唔係大火咯 ~


菇場超級忙喇   實在太好了 ~

Lunch Time 出去百佳買舒適達牙膏   好感恩終於等到送贈品啦   因為上次買比里奧大人用   佢話好用   我話等送贈品先再買   哈哈 ~   

買 4 支舒適達牙膏 ($179.6) 就送咁多嘢   其實萬寧有時都係送咁多嘢   不過我唔等喇


拎住 1 條廁紙同 1 盒紙巾都唔買外賣喇   唯有番到菇場先食烏冬   坐低先發覺已經 12 點 35 分   真係好在無再周圍行咋 ~


菇場仍然忙啦   8 卦又成日問我個 I.T.人走咗未 ?!   我話唔見就應該走咗囉   佢話我答得好玄   即係答咗等如無答   哈哈哈哈 ~

放工即走   再去超市買多 4 支牙膏   因為想用埋張 $15 Coupon   之後買埋飯比里奧大人食   因為想佢食清啲呀   搞掂哂就抹地   之後煮嘢食   不過沖埋涼先開餐呢 ~

是日晚餐 - 黑椒牛扒 + 菜心苗

黑椒牛扒 - 今次塊牛扒都算大塊   呢排要補血   不過食埋今晚都唔食住喇   唔想食太多   因為好驚太燥熱 ~

菜心苗 - 仲剩番幾條   以前就會夾硬食埋   但依家唔會啦   唔想食嘢食到咁辛苦呀 ~

洗完碗就休息   依家又食人參果   想食多啲水份嘅生果呀 ~

今晚睇 Youtube   睇到 11 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言