2023年1月22日星期日

特大元貝刺身壽司 + 赤蝦三文魚子壽司 + 握壽司特上什錦拚盤 + 芥辣八爪魚 (外賣) @ 屋企 ( 22-JAN-2023 年初一 )

開餐

 
特大元貝刺身壽司 (25% 折扣後 $62.10) - 家姐同里奧大人鍾意食


赤蝦三文魚子壽司 ($29.80 原價 $39.80 ) - 我見咁抵真係忍唔住買呀   同埋家姐可以陪我食囉


握壽司特上什錦拚盤 ($99.90) - 里奧大人食熟嘅   其他就我同家姐呢


芥辣八爪魚 ($44.90 原價 $48) - 份量都多㗎   所以下次都會買   初初諗住壽司飯可能好大件   咁加芥辣八爪魚咪當壽司咁食囉   佢哋都話我咁都諗到   哈哈


家姐比嘅蛋散 & 開心果



飯後甜品 - Chateraise 買嘅豆餡大福 ($12) & 艾蒿大福 ($12)


個皮都煙韌   同埋好多紅豆餡   呢個價錢算抵食咯



( 22-JAN-2023  SUN )

尋晚半夜個胃痛到呢   痛醒再瞓又痛醒   我覺得好似無瞓過咁呀   所以今朝都唔同里奧大人一齊番工喇 ~

9 點起身食早餐   抖陣就沖涼洗頭 ~

早餐食朱古力瑞士卷   其實無咩胃口   但唔食又唔得喎 ~

    
里奧大人 10 點先打嚟叫我起身   奇怪點解咁遲打比我嘅 ?!   原來佢想我瞓晏啲   佢真係成日要我瞓覺㗎   好搞笑 ~

不過我都出發番教會喇   今朝崇拜 12 點左右完畢   咁我都番屋企抖抖先 ~

接近 1 點就落 Order   之後就即刻去接家姐喇   時間啱啱好 ~

家姐第一時間係比生日利是比我   但其實仲有個幾月喎   今次又係超級重手   不過我話到佢生日又係比番佢   根本係比來比去   哈哈


家姐又比芋蝦同蛋散比我   其實我本身話唔要   但係都比我


我同家姐今年真係好忍到手   只係買 1 盒大嘅蘿蔔糕   佢就買 1 盒多多鳥結糖仲要係 2 款味道   仲分埋一半比我   始終真係買完食唔到又過期   一係格硬食到見到都唔想再食咁   所以咩都買少少最好囉


手指牛油果 $68/磅   我買半磅比家姐試下先


花街真係兒時回憶   有一排係無出過   所以之後一出都會買嚟食呢   今次我每樣拎 1 粒   其他比哂家姐   佢可以同工人 Share 食最好   因為我一個人食肯定食唔哂


多咗 2 種新款嘅   但印象中好似唔止咁少款   但 $48 咁多粒真係好抵   哈哈


買比家姐食   佢又話唔要


里奧大人 1 點 45 分就番到屋企   可以開餐喇 ~

我咃食二人大批套餐 ($238) 再加雞翼


至尊大批 - 真係好耐好耐無食   仍然咁好味   但其實我哋鍾意食薄批   但無得轉囉


威尼斯迷你批 - 食剩少少   聽日再做下午茶


拿破崙蘑菇腸片焗飯 - 無食呀   留番比里奧大人今晚食   嘻嘻


套餐加配 酸甜甜雞翼 ($34/8隻) - 估唔到好味喎   雞翼 Size 都算大隻添呀


食完抖陣就搭車去婆婆屋企拜年   今年都係得大舅父一家   大食同剪髮表妹   估唔到阿姨都嚟埋   最搞笑我哋傾開有年係一齊食晚飯   我話唔係上年   因為妳都唔喺度   阿姨話 "choi"   哈哈哈哈 ~

之後同舅母傾偈   佢隻狗仔之前生 Cancer   但表妹話點都要醫佢   醫咗接近 10 萬呀   不過錢真係唔係最重要   最重要係想佢救得番   但狗仔治療嘅過程就真係相當痛苦 ~

所以到最後一隻狗仔有病嘅時候   每次接佢番屋企   都見佢係好辛苦   舅母就祈禱要是舒服咁走   佢都要捨得呢 ~

因為舅母養咗 4 隻狗仔   佢話 10 年無去旅行呀   真係好偉大   佢同舅父好多時都每人拖兩隻出街   之後狗仔年紀大   先無成日出去行   依家 4 隻都走哂   佢次次講都好傷心   呢樣我都好明白   等如朱朱走嘅時候   始終同佢一齊住過   所以嗰種心痛   真係無人會明白 ~

4 點左右舅母都要走喇   舅父話下次一定要去飲茶   但因為疫情真係無同婆婆初一飲茶   舅母又叫我得閒飲茶   我話好呀   佢笑住話唔好只係講好   係要去呀   哈哈 ~

我哋同剪髮大食阿姨都一齊 4 點幾走人   我同里奧大人去 AEON 買晚餐   家姐整完嘢又再嚟我屋企食晚餐   勁開心呀 ~

今年年初一覺得特別開心   可能年紀大   再加上疫情   覺得見到親人真係好開心   哈哈   同埋雖然一年見一次   但真係唔會有生疏感覺   真係咩都講一大餐咁 ~

買完番到屋企都 6 點幾   里奧大人就沖涼   我抖陣就要去陣接家姐喇 ~

剪髮表妹送比我同家姐嘅新年禮物 


我同家姐就每人一半唔同味道


差唔多 7 點半就開餐   又係一路食一路傾   所以喺屋企食最舒服   笑得大聲都唔會影響人   哈哈 ~

我成日話家姐工人都靚女   笑得又甜   眼睫毛又長又攣   呢樣我勁羨慕   所以我成日望佢對眼㗎 ~

里奧大人仲話見過家姐工人添   但我哋話都無去家姐屋企點會見到 ?!   之後里奧大人話有次家姐揸車嚟交收   工人抱埋 Berry   真係唔講唔記得添   哈哈 ~

原來工人個舊僱主好衰㗎   成日扣佢糧   之後仲無比番佢   又無買早餐比佢食   有時仲要佢拎 6 包大狗糧再拎埋其他嘢   真心覺得工人好慘 ~

所以依家成日有早餐食   佢都好開心   仲要係抹茶紅豆包同朱古力奶   所以佢喺家姐度做   已經肥咗 20 磅   家姐話工人會同媽咪視像通話   佢媽咪話佢塊臉做咩圓咗咁多   好搞笑   工人上次話減肥添   同我講話已經瘦咗 2 磅   之後佢自己都狂笑啦   瘦得 2 磅但之後無瘦過呢 ~

家姐講起媽咪   話媽咪回魂嗰晚   行咗 3 步再企喺我同家姐中間   咁我話媽咪唔通望埋我 ?!   之後我就忍唔住喊   里奧大人話家姐衰呀   無啦啦講呢個話題   哈哈 ~

食完就到里奧大人幫家姐按腳   佢對家姐真係超級好   係咁幫家姐按摩隻腳   又按膊頭   家姐膝頭哥腫咗   佢又係咁幫佢按鬆去   最搞笑佢將家姐隻腳放喺佢大腿   又大力喎   家姐痛到碌大對眼   再同里奧大人講話下次講聲先好抬起   哈哈哈哈 ~

家姐差唔多 9 點幾就走喇   咁我送佢搭車   佢行到半路就好開心話隻腳唔痛呀   但唔知係食咗止痛藥定係里奧大人按鬆咗   所以我叫佢下次唔好食止痛藥等里奧大人按   如果真係唔痛   就叫里奧大人教工人按   好過食止痛藥呢 ~

炸蒜照燒雞扒便當 - 我買比家姐工人嘅晚餐   佢話好食呀   因為佢鍾意食甜蛋   咁就好喇


番到屋企都即沖涼喇   之後同里奧大人睇 "Blind"   睇到 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言