2023年1月5日星期四

黑椒牛柳炒拉麵 ( 5-JAN-2023 )



( 5-JAN-2023  THU )

一覺瞓到 6 點半好似醒醒哋   但真係太早喇   所以繼續瞓到 7 點 10 分   咁都早啲起身 lu ~

早餐食醬占多士   太耐無食多士   要多啲時間慢慢咬   哈哈 ~


菇場忙呀   樣樣要好專注咁做   真係做到眼濛濛呢 ~

Lunch Time 出去 7 仔買朱古力   感恩買到 2 包   可以了咗心事   之後去買腸粉番菇場慢慢食喇 ~

我已經打平拎住   但啲豉油都瀉哂   好在個袋無穿窿咋   哈哈


仍然忙呀   所以好快放工 ~

放工幫家姐再買朱古力啦   咁中午已經買咗 2 包嘛   我話同佢每人 1 包   佢仲話啱喇   因為唔知好唔好食嘛 ~

之後打嚟話佢喺屋企附近又唔見有   咁我就知佢想買啦   所以即幫佢買囉   中午去買嗰間已經無哂貨   我要番轉頭去菇場附近買   喺條街度行嚟行去   好在見唔到同事咋   哈哈 ~

$36/2包真係好抵   之前最平係$22/包   有時更平就會$20/包   所以我都介紹比阿齋同阿花囉   佢地都話好食   又係一見有特價就買   哈哈


買完即搭車喇   今晚要去黃埔搞啲嘢呢 ~

夜媽媽真係好難認路   好在知道係婆婆附近   咁我唔駛搵得咁辛苦   哈哈 ~

番到屋企都 7 點幾   拿拿聲抹地再沖涼就即煮嘢食   差唔多 8 點先開餐 ~

是日晚餐 - 黑椒牛柳炒拉麵

黑椒牛柳炒拉麵 - 我都鍾意食炒拉麵㗎   加埋椰菜一齊炒仲更加好味道 ~

抖陣先洗碗   今晚滕嚟滕去有啲攰   哈哈 ~

真係好鍾意食蕃鬼荔枝   但要食大 Size 嘅   咁先啖啖肉呢


睇下 Youtube   今晚 10 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言