2023年1月11日星期三

泡菜炒雞柳 + 黑毛豬午餐肉 + 紅油拍青瓜 + 西蘭花 ( 11-JAN-2023 )






( 11-JAN-2023  WED )

今朝鬧鐘響   但有啲唔想起身   之後同里奧大人講   可能呢兩晚睇劇可能太緊張   又追字幕   真係有啲攰   哈哈 ~

早餐仍然食香芋瑞士卷   好味道呀 ~


菇場都忙   所以時間過得超級快 ~

Lunch Time 出去行下   之後買水餃米粉番菇場慢慢食 ~


好在仲係脆   哈哈


仍然忙   4 點左右終於搞掂哂 ~

放工買埋麵包先番屋企   差唔多到屋企就見到里奧大人   佢話買咗咩早餐 ?!   我拎住袋方包話 $11/4 塊好抵   佢又再望袋包   之後我同樣講話 $11 係咪好抵呀 ?!?!   佢個樣怪怪哋咁   我先知自己講錯話 4 塊  哈哈哈哈   佢話明明見到唔止 4 塊   但點解我成日話 4 塊呀   哈哈 ~

又係點睇都唔似 4 塊嘅   除非係英式方包啦


是日晚餐 - 泡菜炒雞柳 + 黑毛豬午餐肉 + 紅油拍青瓜 + 西蘭花

泡菜炒雞柳 - 差啲唔記得有泡菜嘅存在   但味道真係差咗   以前宗家府都好食家嘛 ~

黑毛豬午餐肉 - 係我突然間好想食午餐肉   所以即刻焗嚟食喇 ~

紅油拍青瓜 - 之前買咗 4 條小青瓜   今晚食 2 條咋   希望呢個星期清埋佢啦 ~

西蘭花 - 終於清哂   下次買 1 個就算喇   反正都係逐個計   都唔知自己買兩個做咩   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

8 點開始睇 "黑暗榮耀"   今晚早咗睇   所以一連睇 3 集喇   都睇到 10 點 15 分左右呢 ~

睇多一陣堅經   差唔多 10 點 45 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言