2023年1月30日星期一

蒸蘿蔔糕 + 超甜粟米 ( 30-JAN-2023 )



咁樣好似未蒸咁   但其實係熱辣辣㗎



( 30-JAN-2023  MON )

尋晚半夜都有好輕微嘅肚痛   之後不斷祈禱   感恩好快唔痛   仲瞓到 7 點半起身 ~

感恩起身都精神呀   感謝主 ~

早餐食牛角酥   尋日無食到   今朝食埋去啦   勁好味道 ~


菇場唔忙啦   今日都係 3D   勁爽呀 ~

阿花比我嘅 Binnie 生日應援   我最鍾意人着西裝呢


Lunch Time 行陣就去買牛雜河   順便去派利是   難得佢哋今日齊哂人呀 ~


菇場仍然唔忙   所以都係 Skype ~   

姑奶們今日嚟我屋企傾嘢   可惜我要番工   不過佢哋傾到 4 點幾都走   咁都同唔到佢哋食飯 lu ~

放工即走   番到屋企都預備晚餐   今晚勁簡單 ~

是日懶餐 - 蒸蘿蔔糕 + 超甜粟米

蒸蘿蔔糕 - 終於清哂盒八珍蘿蔔糕   但仲有底奇華未食   不過今星期都要清埋㗎喇 ~   

超甜粟米 - 我好鍾意食粟米   里奧大人就麻麻 ~

洗埋碗就開機洗衫   做埋小清潔就沖涼喇 ~

里奧大人做運動   我就休息下 ~

姑奶送咗 2 盒士多啤梨比我哋   估唔到甜喎


今晚有啲攰   10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言