2023年1月12日星期四

春田冰室 @ 紅磡 ( 12-JAN-2023 )

咖哩西冷牛扒 ($64) - 咖哩好味道呀



鳳梨咕嚕雞球 ($78) - 呢個都好味   里奧大人鍾意食雞多過豬   因為無肥膏呀


個湯好味道   但如果熱啲就更好


  ( 12-JAN-2023  THU )

今朝 7 點 15 分都起咗身   所以都整早餐 lu ~

早餐食醬占多   今次特登唔焗咁耐   唔駛咁乾爭爭呢 ~


菇場忙呀   日日係咁就好 ~ 

Lunch Time 出去行下   買埋炒麵就番菇場 lu ~


忙到 3 點左右就搞掂哂   可以抖喇 ~

放工去睇醫生   因為條腰好痛呀   我驚係腎有事   所以都係睇醫生好啲   買個安心嘛 ~

感恩去到診所即刻有得睇   我問醫生係咪個腎有事呀 ?!   佢話個腎都唔係喺呢個位置   再指住後面話個腎係呢個位置   佢話我應該係盆骨痛   我問駛唔駛睇脊醫呀 ?!   佢話又唔駛咁誇張住   食咗藥先 ~

之後我話條頸皮膚敏感好痕   佢話係生 "風癩"   都係食藥 ~

搞點就即走人   咁啱里奧大人放工   咁諗住一齊買海南雞   不過賣哂   咁再行下睇食咩   見無咩人就入去食喇 ~

食完就諗住番屋企   但經過麵包店   里奧大人話買椰撻 ($5.5)   佢話比散紙最好   我話如果佢唔收 5 毫咁點 ?!   佢話嘟八達通囉   我話係即刻唔買走人呀   之後佢喺度笑   話我咁做人咪唔開心囉   我話唔會喎   為咗 5 毫慳番 5 蚊唔駛食仲好添   我話妳實在太少去買餸   因為好多菜檔係唔收 5 毫   但最黑人憎嘅係佢又會找 5 毫比人囉 ~

番到屋企即沖涼   一路食生果一路睇 "黑暗榮耀"   終於睇哂 8 集   聽晚回復正常生活了   哈哈 ~

食咗消炎敏感藥   今晚 10 點唔夠已經要瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言