2023年1月29日星期日

煎蘿蔔糕 + 昆明生菜 ( 29-JAN-2023 )



 
( 29-JAN-2023  SUN )

今朝同里奧大人一齊番工   感恩身體狀況都 OK ~

食完早餐就去幫手   之後番學   但今朝要早啲走   因為要番自己教會事奉 ~


蛋牛治   都好厚蛋噃


12 點半崇拜完畢   咁買埋菜就番屋企 lu ~

差唔多 1 點半先番到屋企   所以即刻整 Lunch 喇 ~

食唔哂個牛角酥   又要留番聽日做早餐了


我就睇 Youtube   里奧大人就瞓晏覺   星期日嘅節目就係咁   哈哈哈哈 ~

5 點幾去超市買油   原來成支過咗期呀   激氣   咁順便再買麵包就番屋企 lu ~

其實都唔記得幾時買   只記得屋企有油


是日晚餐 - 煎蘿蔔糕 + 昆明生菜

煎蘿蔔糕 - 我想煎比里奧大人食呀   船頭佢地話蒸蘿蔔糕唔好食   我話蒸好味喎   之後我覺得里奧大人好慘咁   成日只係食蒸糕   所以點都要煎比佢食   佢話唔好嘥時間   我話邊會呢   佢話如果知我買油係用嚟煎糕   一定唔會比我落去買   佢好感動我特登煎糕比佢食呀   搞笑呀呢 ~

昆明生菜 - 呢度係 1 斤   份量啱啱好 ~

洗埋碗再做小清潔就沖涼   里奧大人自己去做運動   我就睇聖經喇 ~

今晚食藥先睇到藥袋寫嘅嘢   原來全部都係 For 胃嘅   有粒仲要咬碎   我係今晚先知   里奧大人都話有無搞錯呀   哈哈哈哈 ~

屋企突然間多咗好多零食   依家每晚食啲食啲   好想快啲食哂去呀


今晚 9 點先睇 "善良的男人"   但睇到 10 點 45 分都要瞓覺了   因為有啲攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言