2023年1月21日星期六

百樂金宴國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 21-JAN-2023 )

芝士澳洲龍蝦伊麵 $398) - 估唔到第一碟上菜   都幾好味


脆果小炒皇 ($118) - 我鍾意食魷魚鬚同腰果


鳳梨咕嚕肉 ($118) - 今次麻麻哋


秘制欖角骨 ($118) - 味道係好   但好多肥膏


金銀蛋浸菜苗 ($108) - 我無食呀


玫瑰豉油雞 ($180) - 無諗過咁貴呀 


滑蛋炒蝦仁 ($118) - 第一次見咁嘅外型   奄列咁   哈哈


楊州炒飯 - 呢過唔知幾錢   不過我都係食   今晚每樣食少少咋   因為短時間內食 3 餐   我個胃唔係咁得


( 21-JAN-2023  SAT )

今朝 9 點幾起咗身   梳洗完就同里奧大人出去食早餐喇 ~





食完去影陣相   之後就番屋企 lu ~

天氣非常乾燥   所以即開機洗 2 機衫   冬天衫好厚   真係 1 機唔係洗得好多件咁呢 ~

搞掂哂就沖涼   出嚟聽到里奧大人講電話   原來家姐打比佢   家姐以為我唔舒服未起身呀   因為無覆佢 Whatsapp   咁啱我叉緊電   加上又睇緊 ASTRO   所以無望電話囉   好在家姐醒目打比里奧大人咋 ~

家姐話 Lock 完骨就搵我哋食 Lunch   所以我哋 1 點左右去接家姐呢 ~

我唔敢飲海帶湯   所以比佢哋飲   哈哈


菠菜同泡菜都好味


砂鍋醬油豬肉飯 + 湯 ($58) - 里奧大人同家姐都話好食


烤牛肉拌麵 ($55) - 我同家姐覺得一般


烤牛肉同麵嘅份量都算多


我話猜贏請食飯   家姐贏咗呀   所以我即話猜輸請   即係里奧大人請   但其實我係會請啦   我一拎張五百蚊出嚟   里奧大人即去埋單呀 ~

呢杯黑糖珍珠奶茶都好飲


食完就番屋企坐陣   家姐 2 點幾走人   咁我哋送埋家姐搭車就去買生果同菜先番屋企喇 ~

家姐鍾意紫色   所以買呢個手機套比家姐   好在佢都鍾意 KUROMI   哈哈   


之前聖誕禮物嘅糖果   今日開埋去啦


里奧大人都仲係咳咳哋咁   所以都係煲羅漢果無花果雪梨乾茶比佢潤一潤喉好啲 ~

今次只落 2 粒無花果   里奧大人話仲好飲   之前我落 6 粒㗎


抖到 5 點幾就出發去九龍灣   今晚同九龍幫姑奶們做節食飯呀 ~

真係 3 年無同佢哋食晚飯   難得里奧大人姐夫又番到香港   所以真係好開心   一路食一路傾   差唔多 8 點先走人 ~

食完就同里奧大人去德福買書   點知早收呀   最衰唔記得打去問收幾點啦 ~

咁見差唔多有車   所以都番屋企喇   同埋對腳都有啲攰   估唔到今日行咗 14,000 步   我覺得算多㗎喇 ~

番到屋企又開機洗衫   之後沖埋涼就抖下先 ~

等埋里奧大人就睇 "Blind"   估唔到好緊張   但睇咗 2 集先   因為都已經 11 點幾   想瞓覺呀 ~

沒有留言:

發佈留言