2023年1月8日星期日

鳳城水餃拚招牌雲吞 ( 8-JAN-2023 )



( 8-JAN-2023  SUN )

今朝好似瞓死咗咁   鬧鐘響嘅時候係昏昏迷迷咁呀   感恩都起到身   哈哈 ~

里奧大人買早餐   我話我食少少米線就夠   因為真係無咩胃口咁   可能未瞓醒   哈哈哈哈 ~


食完就去里奧大人公司   同頂爺傾咗 1 個鐘   後尾阿妹又嚟埋   要我背囊開箱   因為阿妹同佢實在太好奇我個背囊裝咩   點解成日要咁大個 ~

我個銀包係脹卜卜的   因為多卡同埋 Coupon   所以好重囉   頂爺拎上手時   佢以為我銀包裝埋部手機呀   話點解銀包會咁重㗎   哈哈 ~

咁我話有個紙巾袋係裝住紙巾   佢以為我將紙巾拎出嚟放入一個袋呀   我話唔係呀   係整包紙巾再放喺紙巾袋   佢同阿妹即刻話所以個袋咁重囉   話駛唔駛特登又放落個紙巾袋度喎   其實我好多時都有袋中袋   因為樣樣嘢一齊放入袋   會好亂咁   我好唔鍾意囉 ~

傾多陣都要去番學   之後就崇拜 ~

番完崇拜就去買餸   買完都已經 2 點   里奧大人又啱啱放工   咁我番屋企放低嘢再去買午餐喇 ~

好想食巨無霸   因為好想食嗰片酸瓜   但就唔會食漢堡包   十幾年前食過一次漢堡包   麵包同漢堡扒又乾又凍   真係人生食過最難食嘅嘢囉   之後都無再食咯   我又鍾意巨無霸個醬汁   以前好鬼大個   依家係以前 1/3 Size 咋 ~

薯條留番今晚食   因為食個巨無霸都好飽了


又有禮物   勁開心   但好似同上次差唔多咁噃


我問里奧大人邊個同事送㗎 ?!   爆炸式的想你   哈哈哈哈   不過粒薄荷糖又好好味喎


買埋呢 3 個蕃鬼荔枝就真係覺得好重喇   真係好大個㗎


煲完羅漢果茶就聽 ASTRO   諗住 6 點 15 分食得   但最後係 6 點 15 分先開始煮 ~

是日懶餐 - 鳳城水餃拚招牌雲吞

鳳城水餃拚招牌雲吞 - 特登買 1 Pack 韭王 ($6)   因為我都幾鍾意食   白蘿蔔都好多汁   估唔到仲好甜添添呀 ~

洗埋碗就沖涼休息   之後睇電視 ~

工人話朱古力好食   新媽咪太太買嘢食好叻   家姐話咁佢呢 ?!   佢話家姐買薯片好叻   哈哈 ~

細細個木瓜都唔錯   因為一定食得哂唔駛留


一叫佢就頭側側咁   好得意   


落雨涼咗好多咁   諗住涼涼地會眼瞓   點知睇到 11 點半先瞓添 ~

沒有留言:

發佈留言