2023年1月26日星期四

蠔油燜冬菇雞膇 + 掛爐燒鴨 (外賣) + 菜心苗 ( 26-JAN-2023 )




里奧大人中午食剩嘅豉椒涼瓜牛肉



( 26-JAN-2023  THU )

尋晚去完廁所   好難先瞓得番呀   不過預咗假期後番工係咁呢 ~

早餐食車打芝士米方包   太少芝士粒   感覺同食方包無咩分別   哈哈 ~


PAPER STONE 車扛芝士米方包 (厚切 4 片) ($28)


一番到菇場即刻大清潔   真係唔明點解啲同事可以唔抹   雖然無開窗   但都好多塵家嘛 ~

送比阿花同船頭   佢地好鍾意呀


12 點左右就影大合照同切燒豬   食完就再去飲茶   勁開心呀 ~

我話食年糕   船頭話食年糕 ?!?!?!   佢地話估我唔到呀   因為多數估我會食蘿蔔糕   哈哈 ~

食到一半   大家齊齊影相   







食完就番菇場派利是   之後放工喇   本身話放 1 點   但飲完茶都已經 2 點   呵呵 ~

番到屋企放低個袋就去睇醫生   我應該生眼挑針   但就係初初起咁   所以只係搽藥膏就可以   之後到個胃   反而睇咗好耐   因為我唔係胃酸倒流   背脊又無痛   似胃炎   我之前夜晚係空肚食消炎藥同抗生素   之後先開始痛   所以開一星期藥比我   如果再痛先覆診   足足睇咗半個鐘   醫生真係好細心呀 ~

睇完就去買麵包買餸   番屋企放低啲餸就去做運動   不過都只係做 20 分鐘   頭先行嚟行去好攰呀 ~

番到屋企即開機洗衫再預備晚餐   里奧大人 5 點幾放工   咁叫佢沖涼先喇   因為起碼 6 點半先食得 ~

是日懶餐 - 蠔油燜冬菇雞膇 + 掛爐燒鴨 (外賣) + 菜心苗

蠔油燜冬菇雞膇 - 尋日燜定   今晚蒸熱就搞掂 ~

掛爐燒鴨 (外賣) - 難得早放就去買啦   又可以做兩餐真係唔錯㗎   哈哈 ~

菜心苗 - 今次啲菜心苗好甜呀   不過都係貴囉   唔知新年之後會唔會買啲呢 ~

洗埋碗就沖涼   之後就一路食紅豆吉士批同扭扭薯條   一路睇 "Blind" 大結局   今次無爛尾實在太好了 ~

我最驚係支白色藥水   但唔飲又唔得 


睇多陣 Youtube   今晚 11 點唔夠都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言