2023年1月14日星期六

香辣炸雞 & 鹽酥魷魚鬚 (外賣) @ 屋企 ( 14-JAN-2023 )




中午食剩嘅菜脯雞粒火腿炒飯


( 14-JAN-2023  SAT )

呢兩晚里奧大人話有啲熱   但我又唔覺喎   可能我長期短袖睡裙瞓覺啦 ~

不過尋晚半夜無啦啦胃痛   仲要痛醒   第一次咁呢 ~

早餐食芝士夾甜餐包   里奧大人就食提子麥包   又比我焗到燶咗啲麵包添   要剪咗燶嘅部份   即係洗多把較剪   如果無焗就只係洗碟   簡單好多呀   哈哈 ~


菇場唔忙啦   個個等放工   哈哈 ~

11 點幾好餓呀   直頭餓到胃痛呀   但仍然做禁食祈禱   所以唯有飲水呢 ~

放工即走   上車打比里奧大人話我超勁餓   咁佢都拿拿聲放工去買外賣   哈哈 ~

我真係好少餓到胃痛   下次星期六食早餐要飽啲   始終平時係 12 點幾食   但星期六 1 點幾食真係好難頂到 ~

食哂盒菠蘿京都骨飯   但菜脯雞粒火腿炒飯就無食過   之得叫一個餐算啦


食完抖到 3 點左右就出花墟   塞咗一陣車   所以瞓咗一陣覺   勁爽呀 ~

一心係去花墟買水種植物   但真係多人到爆   不過出到嚟點都要行囉   感恩都買到鍾意嘅水種植物呢 ~

行到接近尾聲   呢個位置算行得好舒服了


呢間啲水種植物係靚啲   同埋服務態度好好   之前有間嘅服務態度好差   唔憂做咁   


買埋晚餐就番屋企   咁又已經 6 點半了 ~

沖埋涼先食晚餐   之後同里奧大人睇戲   睇到 11 點左右都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言