2023年1月18日星期三

招財福寶滋味套餐 (外賣) @ 屋企 ( 18-JAN-2023 )

招財福寶滋味套餐 (黃金脆薯牛堡 + 薯條 + 紅豆吉士批 + 汽水)



里奧大人一定要飲啤酒   唔係一陣喉嚨痛就慘了


( 18-JAN-2023  WED )

感恩瞓晚瞓得都唔錯   7 點 20 分都起身 lu ~

早餐食醬占多   要慢慢食   哈哈 ~


菇場唔忙啦   同 8 卦 Skype   我有時會打錯字   始終啲字好細嘛   之後佢串番我   我就同佢講話我胃痛有原因   因為番工好激氣   佢話我痴根呀   係我自己打錯字先㗎   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去行大運   之後買牛腩米番菇場食 ~


唔太忙又同阿花 Whatsapp 啦   咁樣就會好快放工   哈哈 ~

放工即走   因為里奧大人話買麥記番屋企做晚餐喎 ~

佢尋晚無啦啦話聽日唔帶飯 ?!   我以為公司請食飯啦   原來佢話要食麥記嘅招財進寶餐   仲強調話個餐做到星期四咋   真係第一次見佢咁認真睇個期限噃 ~

咁我話我又食   所以今晚佢去買囉   仲話食埋先沖涼   因為要熱辣辣食   好在我番到屋企都 6 點 15 分   咁都可以食   如果 5 點 45 分番到屋企要即開餐   又真係好早啦   哈哈 ~

食完抖陣就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

9 點唔夠食藥   個幾鐘之後就好眼瞓   所以今晚 10 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言