2023年1月7日星期六

花枝丸魷魚粒拚雜菜 + 皮蛋酸薑 ( 7-JAN-2023 )




( 7-JAN-2023  SAT )

尋晚瞓到 2 點幾起身去廁所   之後好難先瞓得番呀   今朝 7 點 10 分都醒咗   咁起身整早餐 lu ~

早餐食芝士夾甜餐包   真係唔想食多士呀 ~

成日都烘燶麵包


菇場忙呀居然   又係星期六忙   哈哈   感恩都精神   我成日覺得瞓幾個鐘   真係好似啲阿婆嘅生活模式咁樣   我唔係咁想住呀   哈哈 ~

放工即走   感恩好快有車去家姐屋企呢 ~

一開門   Berry 又撲我   係要我摸下佢先唔撲   但因為我次次要洗咗手先摸佢   所以佢會撲好耐   好得意呢 ~ 

成日舔手仔


佢本身瞓緊覺   我嚟咗所以嘈住佢   哈哈哈哈



真係瞓喎


差唔多 2 點左右先食午餐   工人煮嘅煎蛋米粉   食完唔駛洗真係勁嘆呀   哈哈 ~


家姐好搞笑   好多時買咗啲咩都會同我講   佢今朝去買黃糖   我話一早叫妳買啦   佢話依家唔買唔得喇   我話點解呀 ?!?!   佢話有次落糖變咗落鹽呀   所以依家睇到顏色就知係鹽定糖囉   真係搞笑   不過唔好話佢   我都要喺個調味架貼住"鹽"同"糖"   因為煮起飯嚟又急   真係好易落錯呢 ~

抖陣就飲西洋菜湯   上次姐夫話煲湯定咩   我話咁下次煲比我飲   估唔到佢記得   佢今朝叫家姐 Whatsapp 我   問我飲唔飲湯呀 ?!   真心好感動   因為無諗過佢記住   但佢唔知我依家係第 4 星期六 Off   以為係月頭呀   所以好感恩今日都見到佢哋呢 ~

   
成半個鐘都係咁   係咪咁攰呀 ?!


不過咁都好   任摸唔嬲


之後又碌大對眼


食完又同家姐傾下偈啦   雖然 Whatsapp 都成日傾   但見到面係開心好多   會多嘢講好多囉 ~

工人都成日陪 Berry 玩㗎   有時一路睇手機一路摸住佢   又一齊瞓梳化   真係羨慕呀   哈哈




郁都唔郁


下半身完全無郁過   哈哈哈哈


幾乖呀


瞓啦



叫下佢又醒醒哋   我覺得自己勁衰呀   哈哈


其實根本佢都唔會理我


睇到佢咁樣   睇到我都想瞓埋   哈哈哈哈


點摸都得   咁就乖喇 


3 點幾同家姐一齊出門走啦   工人抱住 Berry   之後話新媽咪同舊媽咪一齊走喇   笑死   佢都好叻呀   知道有新就有舊   哈哈 ~

講開話我唔敢睇抽血   家姐話媽咪嗰時撞親腳   醫生幫佢吸啲血係吸唔到   因為已經凝結咗   所以我要陪媽咪做植皮手術囉   但我見到塊皮係點樣反而唔驚喎   因為醫生都有問我驚唔驚 ?!   我話唔驚囉   塊皮係克力架 Size 咁   之後家姐話我好好   陪媽咪做手術又覆診   所以唔好成日話對媽咪唔好喇   咁我話有時間實陪   始終做手術嘛   同埋我都唔放心   喺度心掛掛擔心佢   咁不如陪佢好過 ~

家姐尋日去針灸   話醫師同佢講單搞鬼嘢   話有個人去針灸   佢朋友又跟住嚟話想睇下點針   點知佢朋友見到醫師落針   佢話嚇到頭暈呀   醫師咪話囉   又要睇又要驚   反而仲嚇親個醫師   咁我都以為佢朋友唔驚先去睇呀   哈哈 ~

感恩同家姐都好快有車   我就去探姑奶   順便比利是佢新年買嘢食呢   同佢傾咗半個鐘都走人喇   因為我想快啲去奇華拎蘿蔔糕呢 ~

頭先家姐喺屋企   係咁話好激氣好激氣   真係講咗 6 次都有   原來係話唔記得幫我拎蘿蔔糕   要我自己去拎喎   我話我自己拎仲好啦   反正我要探姑奶   又唔係直接番屋企嘛 ~

番到屋企就抹地同做小清潔   依家間唔中做小清潔   咁唔駛做大清潔   咁樣舒服好多   哈哈哈哈 ~

里奧大人仍然自我隔離   咁我今晚淥嘢食就搞掂   所以 6 點半可以開餐 ~

是日懶餐 - 花枝丸魷魚粒拚雜菜 + 皮蛋酸薑

花枝丸魷魚粒拚雜菜 - 清廚餘大行動   本來想煮烏冬   但見到菜心苗同椰菜都好多   所以就咁食菜算喇 ~

皮蛋酸薑 - 想清埋隻皮蛋   好在無壞咋 ~

洗埋碗就休息   睇 Youtube 睇到 9 點半都瞓咗    一醒已經 10 點 10 分   但之後又繼續睇 Youtube   睇到 11 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言